melker
Forumsvar skapade
-
Ska öka och vrida till väst, sägs det !
-
Ta en kurs ! Om inte en lång sådan så i allafall en kortare introduktionskurs, så du slipper koppla linor fel och får en känsla för hur mycket tryck det faktiskt är i en kite innan du står där själv !
-
Åker till Habo förhoppningsvis vid 14.00.
-
Gul har ett par bra 5 mm. Köpte på http://www.kitepower.se i höstas. Dom är förböjda, vilket hjälper mot annars lätt uppkommen kramp.
-
Jaha det missar man. Får sluta jobba. ha det så kul !!
-
Va i morgon ?? Det var snabba puckar, hinner nån registrera sig aller är det bara jag som missat detta. Hugo vad händer ?
-
Instämmer. Tippen idag var så bra så jag har träningsvärk. Byigt men kul.
-
Missade dagens tävling pga. musiktrams. Är det finaler i morgon, eller är allt avklarat ?
-
Kassa ??? Då har ni inte varit och kollat på en del grabbarna nere i Skåne på ett tag vill jag lova.
-
Tror inte att det är en bra ide att släppa bommen och hoppas att den skall landa mjukt och fint om det är en inflatable. Snarare tvärtom, det går nog riktigt illa.
-
Vart ligger torkeltorp ?
-
Kombinationen kurs sen en liten foil att krascha låter fint tycker jag. Det absolut viktigaste med en kurs tycker jag är att lära sig rigga rätt, säkerhet och hur kiten beter sig i vindfönstret, utan den kunskapen tycker jag inte att nån ens ska fundera på att försöka köra.
-
När åker ni till lundåkra idag ?
-
Åker till HaboLjung NU. Är där senast 14.00. Är ingen där åker jag och letar rätt på JP Håla och inväntar pöbeln.