Forumsvar skapade

Sida 101 av 110
  • melker

Medlem
    26 maj, 2003 vid 07:32 som svar på: habo måndag?

Ska öka och vrida till väst, sägs det !

• melker

Medlem
    26 maj, 2003 vid 07:31 som svar på: kurs/inte?

Ta en kurs ! Om inte en lång sådan så i allafall en kortare introduktionskurs, så du slipper koppla linor fel och får en känsla för hur mycket tryck det faktiskt är i en kite innan du står där själv !

• melker

Medlem
    25 maj, 2003 vid 21:51 som svar på: habo måndag?

Åker till Habo förhoppningsvis vid 14.00.

• melker

Medlem
    23 maj, 2003 vid 06:39 som svar på: Våthandskar?

Gul har ett par bra 5 mm. Köpte på http://www.kitepower.se i höstas. Dom är förböjda, vilket hjälper mot annars lätt uppkommen kramp.

• melker

Medlem
    22 maj, 2003 vid 11:19 som svar på: Tävling Skanör Den 23 Maj

Jaha det missar man. Får sluta jobba. ha det så kul !!

• melker

Medlem
    22 maj, 2003 vid 10:43 som svar på: Tävling Skanör Den 23 Maj

Va i morgon ?? Det var snabba puckar, hinner nån registrera sig aller är det bara jag som missat detta. Hugo vad händer ?

• melker

Medlem
    18 maj, 2003 vid 19:31 som svar på: lundåkra idag

Instämmer. Tippen idag var så bra så jag har träningsvärk. Byigt men kul.

• melker

Medlem
    17 maj, 2003 vid 15:57 som svar på: Tävling Plats Ljughusen Tid kl 10

Missade dagens tävling pga. musiktrams. Är det finaler i morgon, eller är allt avklarat ?

• melker

Medlem
    15 maj, 2003 vid 19:21 som svar på: Varför är de flesta kitesurfare så kassa?

Kassa ??? Då har ni inte varit och kollat på en del grabbarna nere i Skåne på ett tag vill jag lova.

• melker

Medlem
    12 maj, 2003 vid 12:43 som svar på: Hur landa kiten när man är själv??

Tror inte att det är en bra ide att släppa bommen och hoppas att den skall landa mjukt och fint om det är en inflatable. Snarare tvärtom, det går nog riktigt illa.

• melker

Medlem
    11 maj, 2003 vid 14:55 som svar på: Torkelstorp imån ser bra ut.

Vart ligger torkeltorp ?

• melker

Medlem
    9 maj, 2003 vid 06:38 som svar på: Gå kurs eller inte?

Kombinationen kurs sen en liten foil att krascha låter fint tycker jag. Det absolut viktigaste med en kurs tycker jag är att lära sig rigga rätt, säkerhet och hur kiten beter sig i vindfönstret, utan den kunskapen tycker jag inte att nån ens ska fundera på att försöka köra.

• melker

Medlem
    8 maj, 2003 vid 07:28 som svar på: HaboLjung eller liknande i mogon Torsdag 8/5

När åker ni till lundåkra idag ?

• melker

Medlem
    7 maj, 2003 vid 10:59 som svar på: Habo idag 7e…

Åker till HaboLjung NU. Är där senast 14.00. Är ingen där åker jag och letar rätt på JP Håla och inväntar pöbeln.

• melker

Medlem
    7 maj, 2003 vid 08:42 som svar på: Habo idag 7e…

Nån som åker ut tidigare än 18.00 ?

Sida 101 av 110
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA