mjersen
Forumsvar skapade
-
gött mos kniven
-
jajävlar hela 5 minuter långt =) får hoppas det e bra value då
-
ajfan.. det va precis det vi inte behövde just nu, hoppas ingen skadades i alla fall
-
@nordstedt 466064 wrote:
Lugna puckar, jag behövde ändå gå upp! Najs dag i cabarete idag bortsett från elva hål i kiten….
nää vad har du nu gjort?
-
@nordstedt 465957 wrote:
Vafain Marre! Lämna ut mitt nummer på detta viset 😉 Här ligger man o försöker sova på andra sidan jorden så ringer Christian och när jag kollar upp numret på hitta.se så står det dessutom att han är kung-fumästare…
Hoppas att ni får en bra dag med bris grabbar, själv ska jag ner till kitebeach och förhoppningsvis få lite vind jag med. Har fan varit vindstilla i sex dar….hahahah vafan matthias lomma eller martin lomma e inte så jefvla lätt o hålla reda på =) här e det rikigtga numret till balliiboo 0708 883197
-
@christian12345 465934 wrote:
har du någon mobbe som man kan ringa till, baddildo?
testa. 0705194710
-
-
-
@johnk 465588 wrote:
Jag tänkte också göra någon/några kiteresor under hösten. Hur ser upplägget ut?
vi drar till portugal 6-19 aug, bara o hänga på!
-
@_Sofia_ 465520 wrote:
ja de va la int toppen bra, körde en 16 m2 och kunde komma upp på brädan men int kryssa ut så de va till ah köra tills man gick på grund:laugh: men tur va la att man hade sjyst folk runt sig:wink:
vart delvis förbannad på de sen gjorde de hela ju int bättre av att man åkte på en p-bot (visste int att man behövde betala för den parkeringen, hade ju blicken mot stranden juh), kom på att ja int hade körtkortet med så de hade ju bara fattats att man blev stoppad av polisen, som man mötte på vägen hem:santa:
så avslutar den bittra kvällen me ett glas vin, e lit värd detta tycker ja:smile:
tycker det låter som du e förtjänt av en flsaka morgan