mjersen
Forumsvar skapade
-
hälsa på sigve och nerdrum när ni e där.. 2 sjukt störda norrmän, http://lapoint.no/main/index.php?option=com_content&task=view&id=151&Itemid=162
-
@hengo 463674 wrote:
kan bara till toeside men ta i som fan tycker jag hjälper, behöver mycke mycke mer power och mycke mycke mer fart än på en backmobe eller så e de bara jag?
Kan du passa bomen men du crashar sen?
näfan änsålänge sitter bara backmoben, men jag tänkte börja nöta frontmoben nu när jag äntligen börjat få koll på trick åt andra hållet =). men det bästa e väll bara o glo massa film o sen ut o ladda.
-
när vi endå e igång, kan nån ge mig tips på frontmoben, vad man ska tänka på..
-
@Gadget 463320 wrote:
Fäen, upp med bilderna från igår då!
Hoppas ni fick med min KL då mitt korsband mycket väl kommer ihåg landningen! :smirk: -
ja tycker att hadlow e den ende som gör dubbla hp trick med stil utan att det ser krystat ut. så e det.
-
@skejtar_henke 463221 wrote:
För att det är string på stranden och 30 grader i skuggan…
string på stranden ska vi nog kunna ordna. med 30grader i skuggan blir lite klurigare
-
jobbar i dag. men oandra sidan visas det NV både ons/tors =)
-
ja jävlar va bra det va i går! hade habo för mig själv i nån timme från typ 11.30 med gott tryck i 15m2 sen efter ett tag fick man in o rigga 12an =) gott snack!
-
fan va sweet det va i dag! tack johan för fotograferingen!
-
ingen som saknar våtisen jag fick med mig samma dag?
-
-
@skotten 462812 wrote:
(we will fix some sort of shower thing going on at the campsite)
I can ställa upp with a goldenshower utan nemas problemas to anyone who wants.
-
martin blev så chenerad av filmen så han drog till cabs i 10veckor i natt.. Ha det sjkut fett där borta mannen!