mjersen
Forumsvar skapade
-
ser den inte exakt ut som hadlow pro?
-
@skotten 462154 wrote:
bajs-vatten…
man kan leva med att vattnet smakar lite skumt när man kan köra utan huva hanskar o skor =)
-
jag hadde kört på sb3an, den e fet plus att jag har sett lite för dålig erfarenhet av north sista tiden..
-
vafain! jag missade er helt igår! gött att ni kommit igång igen!
-
jag skulle vilja säga att det handlar om en vanesak..
-
och en våtdräkt
-
fan va gött o få köra lita platt igen!! grymt fin kvällssession. Om nån saknar en svart våtdräkt tror det va nielpryde har jag den!
-
jag kommer ner efter jobb vid 6 tiden o kör tills solen går ner =)
-
@hengo 461301 wrote:
hahah pepää!!!
E de bara jag eller finns de typ 1000 filmer som ser PRECIS lika dana ut som den där? en halvduktig åkare som är där för att träna seriöst har ofta kiten lite fr högt, samma lagun hela tiden (eventuellt lite soulriding i oceanen för å visa på lite spirit i slutet), nån beachbuggy på stranden, ev inslag av en hyrd pickup, brasiianska rövar plus eventuella flickvänners rövar, någon latjar lite med de obligatoriska söta barnen, ofta nån lite smårolig beachstart typ från ett pickupflak eller träparasoll av nå slag. hahah om jag drar till brasil igen ska jag fan göra den stereotypaste brazilllfilmen
kunde inte formulerat det bättre själv!
-
-
får se om det blir LA eller parkis efter jobb!
-
det blev sandslottsVM i stället
-
kolla http://www.kitenation.se där hänger de flesta från sthlm
-
@Krillan82 461243 wrote:
Jag Julia och marre drar dit ikväll om typ 1 -2 timmar. mest för att chilla. Skotten hänger du med
vadå chilla? jag ska kita =)