mjersen
Forumsvar skapade
-
ja o kalle e på om de e noice
-
@ninoh 446081 wrote:
tack för alla svar..
Nån som vet om recoilbrädan funkar med escalades utan att man måste borra? och har man möjlighet att ställa in bred stance mellan fötterna, är den anpassd för wakestyle? Funderar på recoil 136 med escalades.. annars e ja inne på custom 138 med escalades. hmm.. några synpunkter? just det, hur räknar man om storlekarna på escaladesen? jag har 42,5 i vanliga skor.
p
recoilen har extra inserts för bindningar. kör på escaladesen, grymt sköna bindningar! Jag har samma strl som dig i skor (42-43) och jag har strl 9-10 i mina escalades.
-
@ninoh 445847 wrote:
ok..hehe det svaret jag ville ha. Nåt bra förslag på en bräda att börja med? Har kollat in LF Esscalades och dom verkar sjukt sköna, rätt/fel? Jag väger 73 kg, 178 cm lång, kör på en 130 bräda nu men antar att jag ska satsa på nåt lite större.. Tips på bra brädor, skulle nog underlätta om den inte var alltför hardcore, utan nån lite snällare bräda. Har LF nåt som är bra?
ska du köra med bindningar behöver du större bräda. har du testat LF mission brädan? finns i 138 o 144cm. den ska va grym med bindningar.
-
@SkånePaul 445683 wrote:
Ja, bäst på att dricka brännvin ja…
o på nackagreppet
-
fan måste böjja min ben mer på frontrollsen ser ju förfan stelopererad ut.
-
tillomed skejtarhenke a.k.a crazylegs va ute på en premiär runda!!
-
í skåne kan man kita på vattnet i 8C på vinterhalvåret =)
-
det va rikgtigt bra i habo!
-
@above_the_law 444394 wrote:
Fan, nu blir man ju sugen att börja testa igen:-). Ozzie är ju klart närmst!
Jag gillar annars den här bäst;-:
http://www.youtube.com/watch?v=PS-IMfz0d0U&feature=relatedhaha en klar vinnare!
-
en polare till mig har en cabrinha icon 130cm, en bra förstabräda du nog kan få billigt!