mjersen
Forumsvar skapade
-
jag o kalle funderar på lite romanstisk surf i soluppgången på parkis
-
fyfan va jag var överriggad igår kväll..
-
menar du downloop?? isåfall e det typ samma sak kanta som bara fan.. och popppa när draget från kiten kommer!
-
@kasimir 405500 wrote:
A nä duckstance är ju en stor orsak till knäproblem i snowboard, skönare att köra med duck och bred stance men det är helt klart kass för knäna fråga vilken läkare som helst.
jag kan tänka mig att det skiljer sig från person till person, alla har ju olika vinkel på fötterna när man står och går normalt.. man borde ju gå efter den vinklen när man sätter stancen, det borde ju vara det bästa för knäna..
-
@SkånePaul 405464 wrote:
Har precis kollat på det avsnittet själv, grymt!! Han åker lätt snyggast av killarna där! Fast Etienne har har en skön stil också.
Jag breddade min stance ganska rejält i år med nya Thorn brädan och kan bara säga att det är supernice! Landar trick enklare, står mer stabilt, ser bara positiva grejer med det, dock vet jag inte hur bred stancen är.
Påfrestade för knäna, det vetifan, jag märker inget varjefall.
kör oxå med bred stance, får mycket bättre brädkontroll då. att tänka på för att skona knäna om du har bred stance är att du bör köra mer duckstance med så fötterna följer knänas vinkel när du böjer benen.. om du förstår vad jag menar.
-
@JohanW 405441 wrote:
låter najs när ska vi rulla imorgon?? du e inte sugen på vågor i mrorogn och så kan vi köra ringsjön på torsdag.. 😀 secret vind visar ju pungvind på torsdag EM/kväll..
jobbar på torsdag.. men vafean det kanske blir SV imorgon med.. då kanske habo funkar ändå! annars e jag sugen på LA.
-
shit va nice dezzi! grym redigering och åkning!