mjersen
Forumsvar skapade
-
@AKA_KALLE 385159 wrote:
Han minns tyvärr inte exakt vad som hände men han krokade ur av misstag och draken låg i hängde i 5e linan. Han tar en hand på bommen för att dra upp draken igen och sen är tummen paj…
haha, grym start på vår film kalle!
-
@Dezzi 384991 wrote:
Jag var ute på habo idag :laugh: . Kom dit rätt tidigt och stack redan vid tre tiden eftersom kompisen som hängde med skulle till jobbet. Hann vara ute i vattnet nån timme i alla fall, var lite för lugnt för min lilla 6:a :tongue:.
Har hört att Klagshamn ska vara okej vid vindar från öst. Nån som vet?
klagshamn e inte så nybörjarvänligt, plus att det e lätt o driva utåt om man krachar. o en massa galna vindsurfinggubbar
-
-
@Dezzi 384799 wrote:
Kommer det komma in nån vind då? Ser inte så bra ut just nu i alla fall. Typiskt.
får se om det kanske blrr nån bris i em..
-
-
@skotten 383980 wrote:
check out the MKB website, they have free apartments and a map on their webpage. Otherwise check blocket.
free apartments? de e najs
-
@kasimir 383430 wrote:
Det är väl för fan bara att hänga upp en bom och börja träna.
Börja med att hänga den i en höjd så du kan stå med fötterna på marken men ändå nå bommen med uppsträckta armar. Hoppa ifrån lite lätt och dra dig upp med armarna tills höger eller vänster höft(beroende på vilken arm du vill passa bommen till) nästan rör vid bommen. Nästa steg är att släppa den hand du skall ta emot bommen med och sträcka den bakom ryggen när du känner att du har fingrarna på bommen släpper du andra handen, klart. Var försiktig med axlarna i början rätt lätt att sträcka ledband och skit om du inte är stark i axlar och rygg. När du känner att du har fått in tekniken och byggt upp lite mer styrka i överkroppen kan du hänga bommen högre upp och dra dig hela vägen utan att hoppa ifrån.
Öva på det så har ni bättre förutsättningar när ni kommer till MikeTK och ska lära er med kite också
.har testat detdär med bom i träd.. men om man skulle tappa bommen helt e det inte jävligt lätt o landa med skallen först rakt ner på marken?? inte allt för skönt
-
@HugeO 383293 wrote:
detta e på g:
kolla på kallingarna
wave 2007 beställda 6 st..
våtdräkter steamers 5/3 1495:- samma fabrik som mystic!vafean! blir wave 07an av ändå??
-
edet bara windsurf tävling?
-
fifan fick testat skimboarden i dag. Den smeker vattnet lika skönt som min LF element bräda. bäst spenderade 89 kronorna på länge.
-
SV e det bästa, jämnast vind då och plattast vatten.. men som pjoter säger, kan bli lite lågt vatten så man får gå ut en bit för att kunna köra.
-
va den punkad kalle?? jag har lagningslappar annars
-
jag lånade ca 0,4m av den tejpen med. så ägaren får hojta till om han/hon vill ha ersättning.
-
haha jag borde fan ha några procent av deras årsinkomst nu.
-
det va gött i habo, inget regn och det brallade på som fean.