mjersen
Forumsvar skapade
-
@bohm 379364 wrote:
från 15 juni till 15 augusti är det statistiskt bevisat att det kommer vara vindstilla… sol, men vindstilla…
glädjedödare =)
-
@edorf 379101 wrote:
jorå de ligger fint hemma hos mig och väntar på ny ägare .. men det verkar som om att det inte blir skejt idag …
blir skejt på fredag frode!
-
funkar säkert, om dom inte kollar ventilernas position på hjulen..
-
@AKA_KALLE 378664 wrote:
Johan martin är ni taggade på en kiteresa i sommar eller? ni får fixa tva veckor leigt från vad ni än gör nu!
det e spikat! kalle du e lätt på hoppas jag!
-
ser riktigt fint ut! kan nog bli en resa dit.
-
blev en riktigt bra dag, blev mer surf än vad jag hade väntat mig i alla fall! Synd att man missade naish torchen bland alla bow och SLE kites, får testa den nästa gång istället =)
-
hoppas på att hinna ut i em middag med!
-
jag e på eftermiddagarna hela veckan i alla fall.
-
@christian12345 376689 wrote:
Hej!
Jag har nyligen flyttat till Malmö och behöver lite hjälp.
Enligt dmi kan man segla i morgon innan jobbet och det tänker jag göra. Frågorna är:
Ribban är där nere vid Turning Torso, eller hur?
Går man ut över den där stora stenpiren, eller?
Var launchar man?
Finns det något annat ställe som ligger nära staden som är bättre, om man bara vill ha en timme eller två på vattnet? Vill helst inte sitta i morgontrafik i sju år på väg tillbaka.
Är det någon annan som är frisk vid halv sextiden i morgon, fram till klockan åtta eller liknande?/C
Vi brukar köra till höger om kallbadhhuset, tror det e det bästa stället. där finns även gott om plats att rigga på en stor gräsmatta..
-
@bresky 376599 wrote:
det beror ju på vad du äter… havregrynsgröt gör susen har jag hört
gifflar ska va helt ok med.
-
@AKA_KALLE 376266 wrote:
ja multamin var kanon synd bara att din brada var sa dalig martin 😀
jävla grek, vet inte vad han dillade om.. v