mjersen
Forumsvar skapade
-
@kinetic 369535 wrote:
Mjersen: En kille från dina trakter:-). Brädan är beställd nu o det kommer bli en ”standard bräda” ca 132cm*38-39cm, blir kul o se vad Pirate hittar på för något, har sagt åt de att göra den lite efter eget tycke&smak! Leverans av brädan kommer ske efter påsk så det e bara att testa den om du ser vår bräda:-).
låter gött det! trodde att det var du som gjorde brädorna själv?
-
@jonaish 369525 wrote:
En annan sak som är intressant är varför folk skriker när dom är ute på vattnet å kitesurfar? OCH vad jag såg va han/hon/dom inte påväg att krocka med någon! Det va några som gjorde det i Habo i lördas iaf…
kombinerar ni era två favorit hobbys kanske, eller?
haha va det du med cabrinha draken som gömde dig borta vid bryggan?
-
@pjoter 369434 wrote:
drar inte dom hälstropparna lite väl mkt neråt?
när man sätter cykelslang där nere så åker dom ofta av hälen. Foten sitter mkt bättre om man knyter fast dom i stroppen så dom drar mer rakt fram mot stroppen istället för snett neråt.
annars ser dom rätt goa ut…jag satte fast mina heelstraps överst under skruven, då fick de en bra vinkel uppåt över hälen, blev skit bra.
-
@Cöffs 369387 wrote:
det va nice!
ser ut o bli en repris imorgon!!
-
fyfan vilken dag! mer sånt
-
@AKA_KALLE 368993 wrote:
uuuff kolla seabreeze.com.au/graphs/ joobbigt att inte kunna gå i vattnet imårrn..
mm måste va jobbigt att behöva stanna på stranden, steka o titta på lättklädda damer. lider med dig kalle
-
ja e fetpå, har lektion till 11.30, sen kommer jag.
-
-
@pjoter 368683 wrote:
Snacka inte bull tony. klagshamn e grymt på ostligt. har du ens kört där?
choppigt på syd men på ost e de platt å fint. Mkt vindsurfare varav några är störda och en del stenar som är utmarkerade. Annars fint om man kommit i vattnet.det ända jag e orolig för e de omarkerade järnspetten/järnrören som ska finnas där..
-
helgen ser ju given ut, västliga vindar och 10 grader =)
-
@Lasurf 368534 wrote:
http://www.lasurf.se uppdaterad med Liquid Force 2007
Takoon 2007
Slingshot 2007
kolla in vår förköpsrabatt på 2000 kr per kite 2007
ring för mer info
0418 14109hoppas på lite demodagar nu till våren då, så man får testa hur liquid force kitesen är.
-
@JohanW 368418 wrote:
ja fy fan du kan inte ha de lätt kalle
frågan e om han kan köpa pågens kanelgifflar där?
-
@edorf 368272 wrote:
du missade en fin eftermiddag också, tills kristoffer kom. för just när han var färdigriggad så dog vinden.. tuff luck… haha men han iaf göra en kiteloop
om det finns en vindgud, så e krille ovän med den.
-
låter som man missade en fin morgon i dag! jag hoppas på torsdag istället