mjersen
@mjersen
•
Ansluten sep 2004 •
Aktiv 8 år sedan
Forumsvar skapade
-
bresky wrote:måndag imorgon igen och det ser ju ut att bli vind i regnet också, någon som ska ut efter lunch?
hur blir det i dag? nån som ska ut i habo? -
var har du varit homie? fixat din drake ännu?
-
AKA_KALLE wrote:jaklar, johan ar FOR hjalpsam. hoppas det varmer att det regnar och ar ratt kallt har pa nz, krya pa dig!
tjena man! hittat några av spotsen vi såg på internet?? -
skejtar_henke wrote:jag fattar ingeting… Vaför kan han inte det?
han fick gipsat båda handlederna efter en liten flygtur i habo häromdan.. var själv ute på vattnet när det hände, men han skulle tydligen hjälpa en kille som höll på att tappa sin kite precis när han hade launchat den, så slutade det med att johan flög iväg med den hållandes i chickenloopen.. -
hehe satt o tänkte på det innan, det lär ju va ett helvete o inte kunna det.. men han kan i alla fall lira playstation, alltid nått. kunde gått riktigt illa detdär
-
larzonov wrote:Nä fan… 2.6 m/s på lbws.com som för en gångs skull fungerar…
Röv!
Lbws brukar iofs visa rätt mycket mindre när det är NV.. drogden visar 11ms -
om det ska bli en lite kite, så satsar jag på en gammal sleten för lite pengar. ändå inte så ofta man får användning för den..
-
vafan, börjar bli less på all denna pung vind, man kanske ändå ska skaffa sig en liten kite..
-
jag drar till habo nu! ser fint som fan ut!
-
pjoter wrote:de va rätt bra tryck….
mmhm, kunde knappt hålla min drake i händerna när jag hade pumpat upp den..får hoppas på lite lugnare imorron -
jepp drar med dit vid 10 om det ser fint ut!
-
stabilt, ser ut att blåsa en hel del i dag =)
-
gött! ja e ledig hela dan så jag drar dit då med om inge ska dit tidigare.
-
AKA_KALLE wrote:ne blev packande istället, ser ut som jag klarar vikten rätt bra nu med bara en drake. go film du hade lagt upp här föresten!
låter gött det! du missade inget i dag, blev förnedringssurf med 14m2 i skabbigt vatten..