mjersen
@mjersen
•
Ansluten sep 2004 •
Aktiv 8 år sedan
Forumsvar skapade
-
Wibban wrote:Habo Ljung
Översiktskarta för Habo Ljung
Mer info:
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=44632Stämmer inte mina kartor så meddela gärna mig.
/Magnus
det förbjudna området är väll på andra sidan betongklumparna?? eller e det jag som ser fel på kartan -
pjoter wrote:fest är aldrig fel!
lägg de när jag kan bara. 🙂
(dvs i övermorgon eller efter 18nov).. 🙂
var ska du nånstans?? -
haha fan den va lite annorlunda
-
nice! var e detta nånstans?
-
AKA_KALLE wrote:tack får lånet, hade riktigt skoj med den, får testa en 12a i vettig vind nån gång men jäklar va mycket roligare jag hade på 10an nu
får hålla med om att det va en rolig drake! tack för lånet topy, gött att man fick kört så pass mycket fast man sprängde ena strutten på sin egen kite! -
blåser 9,5m/s och 17,9 m/s i byarna i habo nu! =)
-
mjersen
Medlem6 oktober, 2006 vid 08:37 som svar på: Vad fan är det med den djävla inloggningen på steffo?carroe wrote:är det för mycket syd idag för att det ska vara bra i habo..?
ska ju vrida sig under dagen så vi får väll hoppas på det bästa.. jag, tony o johan drar dit snart i alla fall! -
mjersen
Medlem6 oktober, 2006 vid 07:54 som svar på: Vad fan är det med den djävla inloggningen på steffo?jag avvaktar lite o ser om det slutar regna, e ju inte så jävla lockande att dra ut nu..
-
JohanW wrote:mjersen wrote:JohanW wrote:de blåser inte nu längre.. men till helgen då flåsar de på lite
gött! då missade man inget i dag eller??nä du missade inget martin.. du e du ledig på fredag och i helgen ser ut som de kan bli ganska gött:smirk:
jag e ledig fram till lördag morgon nu! så får hoppas på lite vind i dagarna -
JohanW wrote:de blåser inte nu längre.. men till helgen då flåsar de på lite
gött! då missade man inget i dag eller??