mjersen
Forumsvar skapade
-
AKA_KALLE wrote:skiter i lagret imårrn det ska surfas ! när e ni där ?
ja tony drar vid 10 tiden! -
Fifi wrote:jag tillhör den lilla skara som faktiskt sett tonys backrolls, han kommer hårt nu skotten:)
ja har med sett en eller två! -
Ja o kalle drar till LA
-
kitefredrik wrote:Hmm Lundåkra, fett med platt….
precis -
AKA_KALLE wrote:aa min drakae blir en månad försenad så nu har du din chans
en månad!! du får nog köpa tillbaks dina drakar igen! jag säger lundåkra i morgon. -
ja det va inte rock n roll direkt, men lite gick det o köra i alla fall..
-
gogga wrote:Var beställer man billigast DVDr skivor(givetvis inga skit skivor som bara går att bränna hälften) och DVD fodral?
ja brukar tjakka dvd fodral på clasolsson 30:- för 10st -
tradet att man skulle missa en kväll med massa fulla kajtare.. upp med lite bilder så man får se hur det va!
-
Luuddee wrote:ja då va vi himma igen. . gick som smort förutom att vi kom en eller 2 mil förlångt söderut hehe. men hugge fråga en fiskabåt var vi skulle så tillslut hamna vi rätt.. hmm speed tävlingen i danmark gick rätt bra den me när det va vind. alla första heats vanns av EH åkare. jag o hugge vann våra.. sen försvann vinden så hugge sket i det o jag blidde inte så bra..
hur lång tid tog det?? -
pjoter wrote:Det blev ju en go dag i lundåkra idag!
Inte så mkt tävlande då det blåste som tusan men lite hängtid blev det iaf.
Hoppas alla hade de lika trevligt som jag hade!RESULTAT HÄNGTID.
1. Tomas (topy) 6,1s
2. Norrbaggen Jonas 5,2s
3. Martin (mjersen) 4,9s
4. Hugo bjumburger 4,8s
5. Skejthenke 4,5s
5. Carro 4,5sFast egentligen vann jag själv men vill ju inte att folk ska bli ledsna över att dom pumpar i onödan.
det va najs i dag, synd att det blåste för mycket för att det skulle va lönt o köra de andra grenarna bara.. hittade föressten en gammal kitetidning med ett reportage från red bull king of the air -05, vinnaren i hangtime där hade 6,65s. Så tomas va ju ändå bra nära det =) -
ingen som drar till LA tidigt i morgon, ja e ledig hela dagen så jag e där tidigt
-
skotten wrote:just got back from Parkvägen, no wind… we did see a seal though… wind was a bit better at Klagshamn… if you are small, then you could probably ride there no problemos
haha ja parkvägen bjöd på sälar o klagshamn bjöd på vindsurfare som förnedringsurfade.. -
gytt!! ja drar dit nu då
-
vafan e det vind i dag??