Forumsvar skapade

Sida 175 av 176
  • mjersen

Medlem
    11 mars, 2005 vid 07:15 som svar på: Pads

Svar till:

Fundera på nåt gött motiv och skicka mig ett mail på [email protected] så kanske jag kan ordna det billigt. Får lite mängdrabatt eftersom jag gör ganska många loggor åt gången..

[/ QUOTE ] låter soft..ska börja skissa litte så mejlar ja dig sen om jag klyddar ihop nått..

• mjersen

Medlem
    10 mars, 2005 vid 23:01 som svar på: Pads

jävligt najs..har själv en tablas bräda men tycker att den e lite för naken..

• mjersen

Medlem
    10 mars, 2005 vid 22:32 som svar på: Pads

får man fråga var du har fixat klistermärket som du har på brädan??? =)

• mjersen

Medlem
    5 februari, 2005 vid 17:40 som svar på: Parkvägen imorrn?

ingen som tog bilder idag?? föresten e det lönt att köpa vantar nu eller funkar det utan???

• mjersen

Medlem
    28 januari, 2005 vid 20:51 som svar på: Våtdräkt – köpa vart NU?

låter som att jag inte ska hämta ut min våtdräkt från surfstore.dk som ligger o väntar på posten nu..
    tack för varningen!!!

Har en polare som kan fixa billiga våtdräkter från watski.se nån som vet hur kvaliteten på dom är?

• mjersen

Medlem
    8 januari, 2005 vid 23:09 som svar på: steffo dött. Alla skåningar utan ström?

min funkar finfint..

• mjersen

Medlem
    8 januari, 2005 vid 18:10 som svar på: Någon som ska kita i orkanbyarna idag?

Svar till:

Svar till:

för er som tänker ge er ut..kolla här vad som händer om man underskattar vinkrafterna… även med en lite drake

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=5804.

[/ QUOTE ]

för jeveln.. det e ju ingenting.. om du tycker det där ser farligt ut.. så tycker ja nog du ska ta de jevlit lugnt när du sticker ut o kajtar nästa gång..

[/ QUOTE ]

det var slutet jag syftade på…

• mjersen

Medlem
    8 januari, 2005 vid 18:06 som svar på: MTV

hahahahah såna klipp behövs med jämna mellanrum..tack

• mjersen

Medlem
    8 januari, 2005 vid 13:44 som svar på: Vattenhus till kamera!!

word..

• mjersen

Medlem
    8 januari, 2005 vid 13:33 som svar på: Vattenhus till kamera!!

om jag hade haft en kamera för runt 10 000 had jag inte stoppad den i en ”plastpåse” och hoppats att den höll tätt…

• mjersen

Medlem
    8 januari, 2005 vid 13:31 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!

ut med den på ftp vet jag… smile.gif

• mjersen

Medlem
    8 januari, 2005 vid 11:44 som svar på: Någon som ska kita i orkanbyarna idag?

för er som tänker ge er ut..kolla här vad som händer om man underskattar vinkrafterna… även med en lite drake

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=5804.

• mjersen

Medlem
    7 januari, 2005 vid 22:06 som svar på: Vattenhus till kamera!!

ser opålitlig ut…kanske skyddar mot vatten stänk.

• mjersen

Medlem
    7 januari, 2005 vid 16:54 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!

blev lite besviken jag med att mappen var tom….verkar ju va en riktigt trevlig film..=)

• mjersen

Medlem
    4 januari, 2005 vid 18:28 som svar på: Midjesele vilken är bäst för snökite

en ny under 1000spänn blir nog svårt.. ska själv köpa en darkrider o den billigaste jag hittat ligger på 1400 eller nått..

Sida 175 av 176
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA