mrmille
Forumsvar skapade
-
det beror på vad du vill ha ut av ditt surf
vill du ha det senaste och häftigaste är det nog EH eller ”Flexifoil strike / storm” som gäller.
Är det garanterad åkning vinter som sommar i byig eller stabil är det peter lynn / flysurfer.EH kaufar du av Rambo (Hugo) och Flexifoil av peter på kiters.se
Flysurfer är nog kajtech.nu bäst på och Peter Lynn kan jag fixa fram.Sen har vi ju även möjligheterna att skaffa begagnat. Men håll dig till kites där det finns reservdelar att tillgå hyggligt lokalt.
Storleken varierar lite mellan märkena, hör med respektive ÅF. Jag skulle nog säga att med EH/Flexifoil kan man börja med en 12-14m², med Flysurfer en 10-12m² och med Peter Lynn en 13-15m².
-
Efter att ha sett stolen ”Live” vet jag att den är svår att ta miste på. Var har ni kaufat dem? Vill va lite copycat på just dem

-
suicidal surf idag
byigt är inte riktigt rätt ord, turbulent är mer korrekt.En dipp ner till 2m/s följdes av en spik på 12m/s.
Men lita åkt blev det i alla fall, även om jag hade större problem att hålla höjden än normalt (jo, det var möjligt)
-
instämmer
så länge som det inte regnar så
-
tack, du räddade min dag!
-
Resultat 1 – 10 av ungefär 81 vid sökning efter Flytande golfbollar. (0,05 sekunder)
mmmm
-
jo, det var nog bra
lite väl blött bara
-
o det som sååååg så bra ut.
riggade upp i 7-9 m/s, lagom klar small det till och så kom åskan indundrandes
-
vart körde du idag biorno (lödrag alltså) ?
-
gött för dig
själv var jag på brorsans läkar-examengratis mat och sprit hela kvällen.
drar till åhyddan mc nul8r