mrmille
Forumsvar skapade
-
jag kan tänka mig att ta en komp-dag imorgon,
ska se om mrs är sugen på att köra
-
eller så köper man en vinyl och kladdar dit

-
mjä, inte precis du.
Skrev det i en gramatisk form som sällan kan misstolkas av en person som gått ut tredje klass i grundskolan. Dom. Hade jag skrivit man hade du nog haft mandat att skriva det där.Så chu chu, gå o lägg dig i korgen Rambo
-
Det kostar om man vill bli tränad av ett proffs.
Det du egentligen betalar för då är den tid dom själva inte hinner åka och träna på.
-
Svar till:
Mr mille…. du har lätt en av de snyggaste introna på din hemsida jag sett… synd att det bara e intro… ser fram emot fortsättningen…
[/ QUOTE ]
Haha, jag vet inte det ja…
Kastade ihop det lite snabbt nån regnig kväll. har ju aldrig tid att sitta och pilla med det men nått år kommer väl allt att vara klart. Riktigt maffigt kommer det bli i alla fall!
-
Vad i hela friden ska ni ut imorgon och göra?
Det ser ju helt dött ut
Inte ens foreca spår någon vidare vind, enbart dmi tycker att det ska blåsa imorron, men hur ofta har dom rätt på våra höjdgrader? (har aldrig hänt).Nä, ser redigt kass ut.
Önskar jag hade en öl till hemma precis som biorno.
Ta en till när du druckit upp, för min skull! -
verkar vettigt
hur är det med den övriga prestandan?
-
Beror på hur stor och blöt kite du hade. Men det ska nog inte vara några bekymmer i 6m/s.
Då kan de nog vara någe annat. Kolla med de mer erfarna LEI/Cabrinha åkarna här. Säkert nån som har ett svar?
-
tur att vi inte är windsurfare då

-
Jopp,
Det är ju bara linorna som blev förstörda
Kiten klarade sig utan skråmor, det måste vara en otroligt bra kvalitet i peter lynn kites.Har mailat återförsäljaren för att se vad dom kan göra.
-
En förutsättning för att vattenstarta alla kites är att det blåser tillräckligt.
Dom blir ju rätt tunga när dom blir blöta så det kan va så pass enkelt. Detta gäller alla kites, foils som tubes.
-
Det ska funka men det finns mycket bättre runt ikring. Nackdelen är när temperaturen kryper uppåt nu letar ju sig alla badare ner till våra fina spots.
Det kommer en spotguide inom kort på varamon surfklubbs hemsida som rör alla stränder runt om där.
-
drar om några minuter nu
jag finns på 0734-271898
/ eric