mrmille
Forumsvar skapade
-
Inlägget raderat strider mot Steffos regler!
Patrikol -
typ samma som jag råkade ut för, jag fick iofs nån ”termikbubbla” under kiten vilket lyfte mig lodrätt upp.
Jag får iofs fortfarande tejpa halva kroppen och käka painkillers så fort jag ska ut, och det är åtta månader sen jag mackade i.
Krypa på dig!
-
Ring mig eller nån annan östgöte för vägbeskrivning eller för att kolla vart vi nu kan tänkas vara
0734-271898
Eric -
Svar till:
Du menar typ att en hjälm hade hjälpt?
Själv har du ju flugit 10 m högt på land och då hade du väl fullt med skydd eller?[/ QUOTE ]
Jag hade fullt med skydd
Det räddade mitt liv -
TomW
Dom är nog bara rädda för de unga som kickar dem i åkat om några år (likväl som mig).Zoolander
Du som nu tillhör patrikols närmsta krets borde väll om nån fatta?
Klipp dig (pudelrocken måhända leva men modet är dött som tur är), skaffa ett jobb och acceptera det faktum att dina föräldrar är syskon. -
tja, ni tycks ju kunna parlören på Lunar
låter det återigen tala för sig själv
personliga påhopp?
javisst för f*n.

-
ahh
lite mållös just nu
men tack för att du förklarade för oss alla Goggmuskram
-
Har väntat på att nån skulle ta den översta platsen på prispallen i Darwin awards (the kite edition) vad gäller olyckor.
90% hänger på skydden
Resten på turenTa exemplet motocross/enduro. En rätt farlig sport va?
Men allvarliga skador är ovanligt då alla har skydd, dom som dör eller skadar sig däråt kör oftast utan.Detta är inte en moralkaka!!!
Men kör man utan är det faktist upp till en själv. Negativ publicitet behöver vi inte oroa oss för, inte så länge som majoriteten kör med skydd i alla fall! -
mohaha, prova helium i bladdern om du nu kör lei

-
Jo, fast sele skulle jag satsa på en ny. Det är en av de viktigare delarna när man är ny. Delvis som skydd och mycket som avlastning. Utan en skön eller passande sele kommer du tröttna rätt fort.
Men resten kan du skaffa beg. Antingen här på steffo, blocket eller ebay.
-
Svar till:
Brickan har helt rätt! Du har inte ett rätt!
[/ QUOTE ]
*growl*
*roaaar*
-
hehe,
kan faktiskt inte sluta skrattamen visst, pyro + neopren = safe sex
-
”ten seconds of pleasure…
…twenty years of misery”
Men mattias då, har du varit på östrogenet nu igen?
Kite handlar inte om att vara häftigast på näset för alla.
En del väver, eller snarare knypplar, in det i sitt liv och
skapar på så vis en livsstil som är bra mycket skönare än
din personlighet.Ha det gott
Kram -
precis en sådan jag loosade i januari i år

nån som hittat?