mrmille
Forumsvar skapade
-
Svar till:
zoolander verkar vara en väldigt irriterande människa. hoppas för hans skull att han inte är lika störig i verkligheten, då kan han inte ha många vänner..
[/ QUOTE ]
välkommen till steffo
-
mrmille
Medlem27 maj, 2005 vid 22:36 som svar på: Nautrvård – Ordningföreskrifter om bl.a kitesurfinbohm, jo, helt korrekt. Bara frågade
Zoolander. Hur orkar du? NU fattar jag varför situationen uppstått från början. En taskig attityd med en 3 årings mentala mognad.
-
mrmille
Medlem27 maj, 2005 vid 20:43 som svar på: Nautrvård – Ordningföreskrifter om bl.a kitesurfinjag fattar inte hur ni lyckas göra alla så förbannade och får vistelseförbud på era stränder…
Är skånska ornitologer värre än andra?
Är ni dumma och dryga mot de troligen ännu dummare och drygare ornitologerna? (Jag frågar bara nu)Vi har inga som helst problem med våra här, och då kör vi bland annat i sveriges näst artrikaste sjö (roxen alltså, tåkern har fler). Detta lyckas vi med i perfekt harmoni med både fåglar och dess skådare.
Kanske dags att öppna en mogen dialog, en verbal sådan, det har mer effekt än att pränta ner det på papper. Glöm inte klippa håret och stoppa på lite städade kläder.
Kram
-
kan du läsa det här ser du tillräckligt bra!
läs det gärna två gånger -
glöm inte att klippa hockeyfrilla heller!
-
mohahahahahhahahahahaaa
*jobba vidare*
-
kolla till höger på denna sida
rubriken VÄDER kanske kan vara något för dig =) -
var lite karl nu och kör utan
går bra att slå ett rep runt midjan, jag tar med en shackle -
jo, o nu fick jag den input jag behövde för att färdigställa den
Det jag behöver nu är bilder från spotsen och en vägbeskrivning från närmsta samhälle.
maila sånt till eric@ericherlitz.se
Är bilderna stooora så skickar ni till mrmille@gmail.com -
stenhård katt
-