mrmille
Forumsvar skapade
-
surt att han dog
inget direkt ovanligt händelseförlopp annars :/ -
har du dämpat din dos nu?
ser så ut -
Kan tänka mig att dom har färre sträckbara zoner på den. Kanske har dom också tagit bort ytterbyxorna vid fötterna likväl som neoprenet runt halsen med avrinningsfunktionen.
Just dragkedjorna verkar orimligt i och med att det bara finns eneller nått
-
Svar till:
Om du läser på lite så kanske du kan hitta uttrycket ”att man kan flyta på fettet” detta kanske är sant för dig tjockis men för oss utan späck så är det inte lika lätt att simma ! Sen håller ju moppen ditt nylle över vattnet också eftersom du smörjer in den flytande vax varje morgon.
[/ QUOTE ]
*growl*
*rooaaaarrr* -
mrmille
Medlem25 maj, 2005 vid 18:08 som svar på: Nu säljer jag skiten och börjar me fågelskådning!Svar till:
Tjejjen här e juh bara 11år!!!!!
Helt sjuukt![/ QUOTE ]
Robby Naish var i 13års åldern när han van första världsmästerskapet i windsurfing på maui i början på 70 talet.
Undrar vad dom andra tyckte om honom då
-
Svar till:
Rekommenderar att byta lina också körde av min igår, den typen är kass, skaffa typ klätterlina….
[/ QUOTE ]
Hm, ja, eller inte!
Klätterlinor flexar en hel del. Beror iofs på hur känslig man är mot sådant -
Roxen är ett blåshål, ingen hemlighet precis
Men för kitesurf är varamon bättre där det inte är 10 meter djup så fort man kommit ut en meter i vattnet.
Dessutom finns det rätt fina stränder och så vidare där.Så visst, vindmässigt regerar roxen, men vad gäller allt annat suger den. Vind är ju som bekant inte det enda som spelar in
-
Men din stackare, hoppas turen vänder snart!
Såg ut som en trevlig spot, men funkar inte rak S-V bra på maricon också?
-
mrmille
Medlem24 maj, 2005 vid 10:23 som svar på: Nu säljer jag skiten och börjar me fågelskådning!kan nån som tagit hem den ladda upp den här på steffo?
-
Svar till:
kanske just pga dom molnen som det började öka.
[/ QUOTE ]
Det är väll klart, bara det att jag personligen ogillar tanken att agera åskledare