mrmille
Forumsvar skapade
-
Men, vi riggade ner och var på god väg bort innan regnet började falla. På plats var för övrigt Coffer med en polare, mr- & mrsmille samt douglas (koan)
-
Vid 18 tiden började åskan mullra långt bort men kom snabbt närmare. Lite surt när vinden konstant börjat öka
-
Framåt 17 mulnade det på men vinden fanns kvar, om en något byigare.
-
går det inte typ åt 40 knop för att åka på fötterna.
Dom flesta tycks börja lära sig genom att spänna fast en stång tvärs över båten och hålla sig i.
-
just denna i all ära men den är nog för klumig att ta med sig. Naish mfl har en elektrisk pump, kanske värt att titta på.
Är man klen i armarna finns det ju redan fotpumpar till luftmadrasser etc. Även om dom inte är dubbelverkande kan dom vara ett alternativ då det inte är lika jobbigt att pumpa med fötterna.
-
Borde inte påverka nej
har du jämnt tryck i alla struttar då?
Dom små j*vlarna man ska pumpa upp. Har du för ojämnt i dem kommer kiten att svänga lite så där då den får en ojämn profil. -
Svar till:
när ska ni lära er att kite e en kustsport? i inlandet ska man syssla med harvning å kanske tractorpulling eller nåt??
[/ QUOTE ]
Jasså, har för mig att man kan kita på snö också, något som normalt sett inte faller så rikligt vid kusterna.
Och det där med bönner vet jag inte om en malmöbo ska säga så där värst mycket om

-
hehe
nae, fattar demest att en del säljer i tvåpack

-
va ä dä för linor?
4st?
2×300 + 2×250 eller nått sånt? -
mitt i lkpg city faktiskt
finns gott om sprit här med
smugglos bärsus med för den delen =) -
gött att höra.
om nån som ska dit har ett par extra våtskor i storlek 35-42 så lånar jag gärna dem över dagen =)