mrmille
Forumsvar skapade
-
funkar i IE och Firefox, både mac och pc…
-
Svar till:
Det ska ju öka mot kvällen, så för mig blir det nog lite senare. Hmm, tar nog Sandvik istället, annars blir det för mycket bilåkande efter jobbet…
[/ QUOTE ]
bra idé
-
ska se om jag och tanten ska dit, men det blir inte förens framåt 18
-
FS kitsen har vissa fördelar men likväl nackdelar
Det är rätt gött att slippa bridlen på dem exempelvis. Och just lynn kitsen är ju byggda för att klara extremt stora skillnader i vinden. En Venom 16 funkar från 4-15 m/s
Men visst kräver dom en del vind, åtminstonde de små
-
Svar till:
Varför ska bara ni ”grabbar” få ha skoj!?!
[/ QUOTE ]
För att det är vår lott i livet. Bara att du vänjer dig
-
paint shop pro
gratis o bra. Ganska ändamålsenligt för dig skulle jag tro. JASC heter tillverkaren
-
Svar till:
ni som inte var där missade inget. vad ska man offra för mer vind

[/ QUOTE ]
Vi som var där saknade lite vind jag men ack så skönt med en dags sol på stranden. Lite bada och exprimenterat blev det ju också

-
verkar vara vanlig vingflygning detta.
Hoppas ingen annan missuppfattar detHela nyheten
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,645307,00.html -
snacka med Tobas på kiters.se, han är där
Dessa bilder är tagna i veckan
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=kitekonfnew&Number=301531&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=all -
Jag är bara tysk i hjärtat. Har lärt mig att hata på det viset. Blir mycket rakare och ärligt då. Men nejdå, lämnar foilsen hemma. Vill inte ha dem brända på bål av trångsynta skäl.
Ser ut som klagshamn är det som ligger bäst till rent geografiskt för min del. =)
-
Svar till:
ja näää men nu ser jag ju…. klart att detta var kiterelaterat… ber så hemskt mycket om ursäkt för tillrättavisningen… gubbjuävel
[/ QUOTE ]
=)
-
Verkar funka i varat.
Kan nog bli bra där
-
suveränt, hade varit fint om nån kunde rita ut spotsen på en karta, om det nu inte redan finns så klart.
Foils?
Mjae, täntke komprimissa och ta med en ARC istället