mrmille
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Ser mycket fina ut!
Vill inte förringa Linköping med omnejd men tror inte att ni har samma ”problem” med vågor som oss på västkusten, hoppar och skakar lite mer på framsidan…
[/ QUOTE ]
Problem och problem
Vi har rätt mycket chopp som gör att det skakar satan, det är bara på någon enstaka spot vi har hyggligt plattvatten. Annars varierar det en hel del. Vågor upp till 1.5m är inte ovanligt inne i vikarna i början på hösten. -
Väl väl!
Phantomen funkar klockrent. Fick använda lite större bräda på fårö än tänkt men den passade fint in i vägorna. Precis lagom soft att rida dem på en stor bräda.Hör av dig när du närmar dig lkpg och glöm inte vår tur till gotland senare under våren

-
Svar till:
hmmmm….då frågar jag alla killar; Vad gör man med en kille som klagar på allt snack om vind o kite? Sätter man honom på girlcamp oxå?
Kitewoman
[/ QUOTE ]
Du kan ju börja med att få av klänningen och flätorna på honom.
-
Svar till:
Du har helt rätt Cajza! Det lustiga var att Mille tidigare drev en aning med vår kite-design eftersom det är just blommor i den, för alla, oavsett kön… (titta på andra bannern från vänster så ser du) Sen kan man ju tycka vad man vill om det!
/Jonas
[/ QUOTE ]
Hmm, anade att jag skulle få äta upp det där redan när jag skrev det…

Men visst lilla c, ska fixa en bräda med flames och en kite med flames as well. Venom har ju som bekant detta som tema på alla storlekar!
Mohaha, någe vitt tyg lär jag inte ha råd med på läääänge nu koan. I så fall får vi sy en sån klänning i segelduk. Har en gammal Naish som kanske skulle funka

-
och lite snygg solnedgångskiting
-
lite släpande blev det också
-
Själv kör jag med Mystic plattor och Martin bidningar. Enkelt att stoppa i foten, väl i är det bara snurra ett halvt varv så sitter de där de ska sen utan risk att trilla ur. Jag har till och med klåpat och åkt på magen med fötterna kvar i brädan, utan att då tappat den förens jag själv sparkat av den utan problem.
Helt klart att föredra!
Givetvis är detta till 100% bäst och bindningarna kan köpas via mig eller direkt på http://www.kiters.biz

-
Du belastar ju kroppen på ungefär samma sätt när du kitar som när du åker bräda. Skillnaden är att åkandet är tredimensionellt.
-
Svar till:
skcika till Länsstyrelsen
[/ QUOTE ]
bra idé
en kopia till alla ornitologer i hela världen också -
Svar till:
Hur får man bilderna med hög upplösning, tex att man ser gatorna

[/ QUOTE ]
Då är det bättre om du går in på lantmäteriets hemsida. Där motsvarar en pixel en meter ungefär.
-
Svar till:
Jag vet inte, men det finns kanske olika storlekar? iddi!
[/ QUOTE ]
Sant iofs
-
mrmille
Medlem2 maj, 2005 vid 06:41 som svar på: Hur många kitesvenskar kör utomlands om vintrarna?Sorry nic, glömde

O jo, vi har inte fler på ATB scenen heller =/
-
du hade ingen större bild?
tror den där spräckte min skärm i ena kanten -
Svar till:
Finns det någon butik i närheten av malmö där man kan köpa dessa selar?
Känns jobbigt att skicka efter den, om den inte skulle passa! Vill ju gärna testa först!
[/ QUOTE ]
Är det egentligen någon mening med att testa dem?
Har aldrig hört talas om någon som varit missnöjd med dem