Forumsvar skapade

Sida 100 av 299
  • ola_p

Medlem
    8 november, 2006 vid 21:40 som svar på: 3,7 och mast

Jag seglade med en reptile 370 mast i goyasegel, funkade rätt fint, goyamasterna är en anings styvare i botten än reptile masten. Resultet är att seglet blir lite softare i känslan. Kanske inte något ont i det, men det kan vara bra att veta.

goya 07orna (seglen), verkar vara en liten aning softare än 06orna, men jag har inte kört dom i exakt samma storlekar, så det spelar kanske in lite också.

3.7an och reptilemasten kan jag tänka mig att sälja tillsammans när jag fått en ny 370.

• ola_p

Medlem
    8 november, 2006 vid 17:47 som svar på: Länkar/filmer vad har hänt?

Jula overall kickar röv, köpte en för 200:- häromdagen.. Ruggigt gött när man står å fryser.

• ola_p

Medlem
    7 november, 2006 vid 20:36 som svar på: Lite bilder från Ringanäs 6/11

Najs! ser ju riktigt mysigt ut på sista bilden.

• ola_p

Medlem
    7 november, 2006 vid 20:01 som svar på: ÅÅåååååå va bra det va!

Vafaen, förvann mitt inlägg..?

Jag såg iaf att Mattias P. landade en riktigt fin gu-screw, riktigt grymt.

• ola_p

Medlem
    7 november, 2006 vid 18:01 som svar på: Film och bilder från Dalen, Båstad?

En helvild gissning är att det inte var Johan som filmade….

• ola_p

Medlem
    7 november, 2006 vid 16:04 som svar på: Film och bilder från Dalen, Båstad?
    Jocke_22 wrote:
    Det var fan hollywoodklass på filmen, men är ni så jävla snåla och tydligen ointresserade av att kolla på när ni själva brädseglar så får ni väl skylla er själva då, jag är trött på att glo på dom här tygbitarna som far fram och tillbaka över vattnet så filmen är numera deletad. Hosta upp slantarna nästa gång om ni vill ha er förevigade av ett proffs. Ta´da!
    Haha, morsning Surfjohan, varför inte inloggad? 😉
  • ola_p

Medlem
    6 november, 2006 vid 19:12 som svar på: Olandersson 3:a efpt

Grymt jobbat! Grattis till den finfina placeringen.

• ola_p

Medlem
    6 november, 2006 vid 16:06 som svar på: Film och bilder från Dalen, Båstad?
    Jocke_22 wrote:
    Det var jag, men jag tänker fan inte bara släppa bilder och film gratis. Jag sysslar inte med nån välgörenhet. Vill nån ha filmen kan de maila mig och sedan få filmen för 250kr på dvdskiva. jocke22_movieguru@hotmail.com
    Kameror och filmutrustning kostar pengar, klippning tar tid!
    Haha, jag tar tre tror jag… 😀
  • ola_p

Medlem
    6 november, 2006 vid 14:50 som svar på: ÅÅåååååå va bra det va!

Rätt möe onshore, men fedt drag i 4.1 och fina ramper. Vinkeln bättrade på sig en aning vid 12-13 tiden, så då gick det rätt fint att rida.
    Så byigt tyckte jag inte det var, men mätaren står ju som sagt var lite läad.

Gytt.

• ola_p

Medlem
    6 november, 2006 vid 05:13 som svar på: Ser svinbra ut imorgon!

Det verkar väl som det blir apel idag, skulle eg. vart på väg kl 6, men fredrik har inte hittat sin våtdräkt….

• ola_p

Medlem
    5 november, 2006 vid 19:02 som svar på: Ser svinbra ut imorgon!

Ja, om jag får ihop det med bil/skjuts…

Vågprognosen ser ju rätt skum ut, vnv på vågorna och vsv på vinden. Stämmer det så blir det platt som en pankaka i åsa. Så det finns nog odds på apel imorgon faktiskt, ev. eftermiddag (halvdag alltså). Särskilt om det vrider upp som wg säger.

• ola_p

Medlem
    3 november, 2006 vid 19:05 som svar på: lift från ljungskile till varberg imorgon?

Eller så får jag tillfälle att segla lite freestyle i blöjlanda med localsen där. (Fidde skulle dit imorgon)

• ola_p

Medlem
    3 november, 2006 vid 18:52 som svar på: Hur mång i Apel 3 nov.
    jOHNjRAMBO wrote:
    hoppas de suger
    haha, instämmer, om jag inte kan få skjuts söderöver vill säga…

Verkar finnas risk för att det vrider över på för mycket nord, men då skulle man ju kanske kunna ge stranninge en chans.

• ola_p

Medlem
    2 november, 2006 vid 12:46 som svar på: Bilder Rocky Point, Norrland

Jag har en teori om att även norra bohuslän borde kunna levera riktigt feta vågor, problemet är nog bara att komma till. Har spanat några ställen på sjökort/kartor/hörsägen, men, man behöver båt.

• ola_p

Medlem
    2 november, 2006 vid 08:31 som svar på: Bilder Rocky Point, Norrland

Ruggigt! riktigt stort och riktigt cleant, har nog inte sett nått liknande i sverige tidigare.

Sida 100 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA