ola_p
Forumsvar skapade
-
Jag var ute i Uddevalla idag.
Körde med Pro Limit Assault Series ZF Steamer 5/3, Pro Limit Monoshort, en huva, Pro Limit 6mm skor och Pro Limit Cold Water Mittens som fungerade över förväntan, inga krampkänningar, och bra känsla i greppet. Iaf med tanke på hur varma de är. Inga som helst problemas med temperaturen, med det kittet så är man välrustad.Sjukt gött att få komma igång.
Satsa på nån monoshort, en huva och ett par schyssta handskar för de dagar som är lite extra äöckligt kalla.
-
Doh! det missar man ju precis då… (Drar till marocko den 1juni)
-
Longboard ner för en schysst backe, eller?
-
fastforward wrote:Däremot kan det ju vara komprometterande att det ligger en piratkopierad fil på din hårddisk om polisen exempelvis har ”bevis” på att du har laddat ner/upp just denna fil till annan part.
Vilket innebär att man inte kan fastna på det så länge man inte blir avlyssnad för grövre brottslighet, eller?
-
Herodude wrote:vilken del av det här tyckte du var intressant nog ens för offtopic delen?
jag tror att det var denna biten…jonaish wrote:— NU kommer steffo ha de skönt när jag inte kommer va här 😀 — -
Jester wrote:Men det gör man med stjärtlapp???
O ja!
-
Ian wrote:branäs… på behörigt avstånd från allt badgalenskap.
Aight, jag är nästan i närheten. Trysil blir nog fint i en vecka.. :smirk:
Dock kan getskär vara en variant på lördag… -
Dock så räknar man väl inte riktigt in längdlagg under alpint..?
-
Gött med riktig kvalitet! :laugh: 720p är ganska lagom om man skall kika på datorn, 1900*1080 är nästan onödigt fläskigt… :tongue:
-
Stjärtlapp åker man faktiskt utför med, så stjärtlapp är mer berättigat än längdlagg.
Stjärtlapp i nästa OS! 😀 -
Sök på vindsurfing på johner eller vilken annan bildbyrå som helst… Så får du förklaringen.
-
fastforward wrote:Och jag som hade tänkt lägga av 😀
Men jag behåller nog min pirat-partition krypterad även i fortsättningen…
Jo, det är ju så att om man av någon annan anledning får sin dator konfiskerad så sitter man ju i skiten ändå… Det är ju just själva nerladdningen som inte är laglig att spåra. Krypterade wärsch partitioner är väl fortfarande att rekommendera.
-
Dessutom så är det viktigare med mycket kol ju längre masten är, en 460 är mycket känsligare än en 370…