Forumsvar skapade

Sida 128 av 299
  • ola_p

Medlem
    3 mars, 2006 vid 16:39 som svar på: Val av största segel till en Mistral Beast 83 l 2004
    Andrew wrote:
    ”North-Sails Natural

freeride nocam/freemove”

Va pratar du om? Skulle ju passa aldelles utmäskt med ett natural på mistral beast.

Brädan är 83 liter, alltså max och optimal storlek är 5,8 och det finns natural i!
    Köp seglet, kommer bli kanon… Freeride o bumpandjump hehe! perfa
    Natural ligger mig veterligen rätt mycket mot freeride, ett våg/freestylesegel är nog ett trevligare alternativ på en beast…
    Gillar man bump&jump så kan man ju titta på typ search eller liknande vågsegel, stabila med mycket drag.

• ola_p

Medlem
    3 mars, 2006 vid 15:50 som svar på: Var kan man få sin snowboard målad?

Att det blir problem med att färgen blir för styv och spricker är väl inte helt osannolikt, även om det borde fungera så länge grundarbetet är bra och färglagret inte är för tjockt, för visst fan kan man få en airbrushad bräda att hålla, eller?

• ola_p

Medlem
    3 mars, 2006 vid 13:49 som svar på: FWD>>Hawaii

Tackar. Ser klart nice ut.

• ola_p

Medlem
    3 mars, 2006 vid 12:48 som svar på: FWD>>Hawaii

jag får inte länken att fungera…

• ola_p

Medlem
    3 mars, 2006 vid 08:29 som svar på: Bada bilnyckel?

Det enklaste är ju om elektroniken hänger i en egen dosa, då är det ju bara att dela på dem…
    Annars har du kanske nån extranyckel utan elmumbojumbo på?

• ola_p

Medlem
    2 mars, 2006 vid 21:53 som svar på: Snowkite

Flyttade till kitekonfen…

• ola_p

Medlem
    1 mars, 2006 vid 14:37 som svar på: Köp & Sälj!

Det kan jag inte… Det får steffo ordna.
    Den är ju lite otydlig som det är nu.

• ola_p

Medlem
    27 februari, 2006 vid 19:38 som svar på: Nya gubbar till Elyaque

min fråga blir…
    Vad fan pysslar rambo med..?

[IMG]http://rambooo.kicks-ass.org/SURF%20RESOR/Elyaque%202006/Dagarna/FEBRUARI/DAG6/Bilder/IMG_0010.JPG[/IMG]

• ola_p

Medlem
    25 februari, 2006 vid 16:55 som svar på: Automatic krok.

Har aldrig haft några problem med att det släppt, men tycker systemet är rätt sugigt av andra anledningar, meckigt att ta på å av, justeringsprylarna blir slitna å vassa delar tittar fram…

• ola_p

Medlem
    25 februari, 2006 vid 09:01 som svar på: JaaaaaaaaA….. / NeeeeeeeeJ…..

Brädor

Rigg
    Segel, master, bommar, förlängare

Övrigt
    Selar, fenor,selar mm

Skänkes
    Har du något som inte är lönt att säljas men värt att ge bort?

Neopren, surfbussar mm.

Exakt vad är det som är otydligt?
    Jag förstår inte riktigt hur en spisfläkt skulle kunna passa under någon av dessa kategorier.

• ola_p

Medlem
    24 februari, 2006 vid 20:10 som svar på: Idag blev jag torsk igen…
    The_Novice wrote:
    Andra handsvärdet är väl noll ändå, eller kan det hjälpa med ditt försäljartrick med grejor som varit uppe i över 30 knop??? 😀

Jag skulle då aldrig våga köpa neopren som vart med på 30knop+… :shocked: :tongue:

• ola_p

Medlem
    23 februari, 2006 vid 09:06 som svar på: En foto-förhandsvisning…

Haha, satsa på wordpress å en liten egen mall till det.. Sen är det bara att ösa in de gamla sidorna som permanenta sidor och köra nya saker i WP systemet. Vilken lösning på galleri som är snyggast vet jag inte, gallery2 är rätt bra om man skall uppdatera det via webben (beskära bilder, ladda upp, sätta captions etc.), finns en plugin till WP för det har jag för mig.

• ola_p

Medlem
    22 februari, 2006 vid 12:28 som svar på: Mjukvara Foretrex 101 till Mac OSX?

Du laddade ner källkoden… Allt som behövs för att göra ett vanligt program att dubbelklicka på finns, utom expat.. Lite meckigt att kompilera om man aldrig gjort det förut…

• ola_p

Medlem
    22 februari, 2006 vid 12:26 som svar på: Tips om segelstorlekar – Pozo i Augusti

Min segellinje är 3.7 4.4 5.0 5.7, grymt bra för att bara vara 4 segel… Tre master behövs dock eftersom 5.7an ska ha 430. Den kommer jag dock att lämna hemma när jag åker till marocko i sommar, då blir det tre segel, två master, en bom och en 66liters vågis.

• ola_p

Medlem
    22 februari, 2006 vid 10:09 som svar på: En foto-förhandsvisning…

Haha. Helt sant… Men vad ska man göra med 35 cm snö och 17 cm kärnis utanför fönstret… 🙁

Inget fel på att knacka html för hand heller för den delen, men med tanke på upplägget (blogg som det väl numera heter) så hade det ju varit fint att kunna uppdatera från webben.

Sida 128 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA