ola_p
Forumsvar skapade
-
ok… Från quicktime pro så väljer du exportera till quicktime film, sedan alternativ, ändra videocodec settings till h264, välj lämplig bitrate osv.
-
Längden på moderna skidor beror helt på vad du har för skidor, din längd är helt ovidkommande, det är vikten som är viktig.
Ett par vettiga allroundlagg till dig ligger gissningsvis på mellan 165-175cm, lite beroende på skidans karaktär, sidoskärningsradie mm.
-
Deal.
Knackar du html varje gång du uppdaterar den som det är nu?
Men du kan ju för fan inte ens göra mallar i Wörd!
Word är djävulens verk.
-
haha, att göra om det med php includes går ju på en kvart + rensa ur nuvarande html sidor lite… Den snyggaste lösningen hade ju dock varit wordpress.. 😉
Håller själv på att jobba på en mall till wordpress. -
Yousendit länkarna dör rätt snabbt om det är större filer eller om många skall ha dem. I så fall är rapidshare.de mycket bättre.
-
Macen har inte några problem med sånt, det är jag som har det.. 😉
Frames är generellt sett en dålig lösning av flera olika skäl… Istället för att bli alltför långranding så.. http://www.karlcore.com/articles/article.php?id=2
(måste du använda frames så rekommenderas xframes) -
Grymt!
Fast kan du inte göra dig av med dina frames? -
Sådär, rensade ur tråden ordentligt..
Är det vektoriserat som gäller för bidragen? (eps, ai etc.?)
-
Normalt sätt så brukar det ju vara max ett bidrag per person…
-
adde wrote:Steffo wrote:Steffo wrote:Steffo wrote:1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
12
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
23
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
4
4
4
4
4
4
4
4
5
5
5
5
5
5
5 -
jag tycker det låter som det skulle behövas ett rättså stabilt stativ till sånt…
-
h.264 i en .mov container brukar bli riktigt bra, men man får ju ha lite tålamod… Brukar ta en satans tid.
-
Kör jag alltid när det inte går på vanliga viset, funkar från det att man kan få seglet att hållas uppe av vinden, så kan man vinkla över det mot lä och på så sätt komma upp. Funkar skitfint, men kan vara lite jobbigt för händer/underarmar om man gör det många gånger i rad.. Fast det ska man ju inte göra i vilket fall som helst.. 😉
-
We’re sinking är grymt bra.