ola_p
Forumsvar skapade
-
Brädan såg ju inte ut att vara så stor, jag trodde han körde nått litet på 70-75… Där ser man, klart fina aerials, du plockar väl dina egna likadana på åsarevet med headcamen i vår eller? 😉
-
Sjukt gött det ser ut… F-60 vart ju rätt bra på att få fart med sig… 😀
-
Man kanske kan ordna nån konstruktion som man fäster i bindningen, kan ställa upp mina rätt hårt har jag för mig, och BetaRide R:EX är ju lite lagom halvfeta, 177 är kanske i kortaste laget för ett sånt här projekt dock?
-
adde wrote:Jaha, då får det bli SA i vinter då…
fasen också
/adde
Haha, så sant som det var sagt.. Får försöka filma lite i marocko i sommar… 😉
-
Om det inte står komplett rigg så är det bara seglet.
-
Jonaish, om du kringår avstängningen igen så kommer jag börja stänga ip-nummren du använder och förlänga avstängningen.
-
surfplatsen är webbhotellet som surfzone ligger på.
This worm does not infect typical end user machines at all: it only infects computers running Microsoft SQL Server 2000 or MSDE 2000. End users might only notice this worm because of network slugginess. This worm is not a massmailer: it does not send any e-mails.
Jag trodde att surfzone kördes på mysql och inte ms sql?
Det största problemet med slammer torde vara att surfzone blir lite slött, det enda fallet som man själv i egentlig mening drabbas av det är om man kör en sql server och har öppnat brandväggen för den, vilket inte är direkt vanligt…
Mer om slammer: http://www.f-secure.com/v-descs/mssqlm.shtml
Och jag tycker det låter som du har en rätt kass brandvägg, så länge du håller rätt portar stängda å inte kör massa tvivelaktiga program så ska du vara rätt safe.
jag betalar skypeIn/Out, har inget annat, & mobil, bör va uppkopplad, men omöjligt nu.
Omöjligt på vad sätt, är du bara paranoid eller är det någon scriptkiddie som DoS:ar dig?
-
Kanske något lite mer än min sele, eventuellt… Ska vara lungt att segla med den där.
-
Användaren (”joniash”) bannad och tråden stängd.
-
Lär er läsa…….. 😉
-
Har plåtat lite med en Optio WP, helt ok med tanke på hur liten den är och att optiken är inklämd inuti kameran… Ska ta ut den i vattnet när det blir lite varmare. Vattensäkringen ser lite halvfjösig ut, men den skall ju vara vattentät, så i värsta fall så får man väl plocka ut en ny på garantin…
-
På bilden ser det ju ok ut, svårt att se rakt uppifrån men… Finns en å annan som kör kitesele, och det verkar ju fungera lika bra det..
-
Jag säger: gammal som gatan. Och kanske lite överaskande om man har hög volym…
-
Det jag undrar över är om jag kan köra med detta i hårdvind
på min techno 2 eller om jag mest kan börja använda det när
jag införskaffar en mindre bräda.Absolut! Sen kanske det känns lite skumt och inte så optimalt på en så stor bräda, men så länge inte 6.4an är mer freerace betonat (vilket zerofive inte är) så kommer du kunna hålla 5.3an i mycket mer vind än 6.4an. Bara att köra på. Sen kommer det ju vara roligare och bekvämare med en mindre bräda när det fläktar såpass, men hellre 5.3 på en t2a än att stå på land!