ola_p
Forumsvar skapade
-
Nej, det kan jag inte. Tala med Steffo om det. Har inte längre möjlighet att banna användare sedan nya forumet kom på plats.
Klart onödigt tilltag tycker jag.
-
Verkar som det kan komma att bli fett imorgon, lite bilder på själva spotet då hade varit grymt!
-
Jaha, det förklarar saken, har seglat fisketräsk en gång, för nått år sen…
Sjukt sugen på lite riktig segling snart. Och lite värme för den delen också, fick lägga ner att ladda bakåt sist, blev för kallt att simma rätt snabbt. -
1. Använd, vlc File>Open disk>å välj skivan. nått sånt.
Är rätt säker på att det skall fungera.
2.Det går att nuka filen som håller koll på regionen, kan kolla upp det om det behövs.
Plocka hem adium så kan du signa in med din msn om du inte kan få ordnung på det. -
Jag får upp en sql query i fältet för nyckelord…
-
Niklas_S wrote:segelsnurrfilmer me som inspirerar till realistisk segling
Sen när var funnel och shaka ”realistisk segling”? -
…hål i våtdräkten. Och långa resor och tomma plånböcker.
-
Jobbar… 🙁
Sen lär det väl vara lite småkyligt å typ långt att åka från ljungskile. -
Varför inte en powermac G5 med dubbla dualcore proppar på 2.5Ghz vardera och 16GB ram? Nästan gratis, men inte riktigt… Går lös på en sisådär 170180:- ex moms. Utan extra skärmar å så… 😀 Självklart ska man ha ett par fina referensmonitorer utöver 30″ skärmen. En intern RAID uppsättning, nått flott SAN på fibernät och… :p
Skämt å sido så är det aldrig fel med lite kräm i grejerna, själv skulle jag säga att gränsen går vid ca 900Mhz/768MB ram, gärna 1GB om möjligt. Om man kör mac alltså. Vad som gäller på x86 burkar lämnar jag till dom som använder det att svara på.
-
Tja, Avid har en gratis variant, premiere får man betala för, eller… Tja, det beroende på hur mycket moraliska blockeringar man har.. Finns säkerligen på diverse trackers etc.
Jag tror itne det skall vara problem att hitta en version för lite äldre windowsversioner, men för att det ska bli meningsfullt så behöver du ju en hyggligt snabb dator, och rätt ok med minne… Jag körde FCP på en mac med 512mb minne med 500mhz processor, samt en snabb FW disk… Var precis att det fungerade, tappade frames rätt ofta, gick inte att exportera till kameran och man fick döda alla andra processer… -
Premiere eller avid, premiere är hyggligt enkelt att lära sig har jag för mig, medans avid inte är direkt lättjobbat innan man lärt sig, mycket tangentbordskommandon där..
Beställ nu för lev innan jul!
107.yes.nuJäävlar vad snabb du är, eller långsam…? 😉
-
Ingen aning.
-
Ingen aning.