ola_p
Forumsvar skapade
-
Vad har du för lina då?
Annars e ju gurras ftp fina grejer.
-
Second thoughts heter rullen om jag inte missminner mig, har den iaf nånstans hemma.
-
Progression Comp hade mig veterligen ovala rör och var därför i förhållandevis tjocka.
Chinooken är smalare än north och andra riktigt tjocka bommar. Men inte så smala som de extremaste varianterna, jag föredrar personligen chinookens tjocklek, men det är väl en smaksak.
Sen är måttet mellan bomrören mindre på wave och bigwave mindre. Finns ytterligare några bommar som har detta, själv hade jag efter att ha testat det aldrig köpt en ”bred” bom. -
Chinook bommen är ju också ett hett alternativ om man ska ha en grym bom för rimliga pengar..
http://surfbutiken.nu/products.php?cid=13&pid=30 -
Mohahahahhahaha…

Satan vad klumpigt… XD -
Tycker det ser ut som bodysail360 med ett litet skutt…
-
Min Gmail innehåller 3%… Man får ta i om man ska fylla upp dom i första taget. Iofs så går alla tunga mail till en annan adress men ändå..
-
Det skulle jag nog vilja påstå att det inte är riktigt sant. Bottenform och andra detaljer spelar oerhört stor roll.
Seglar en klassisk shape på 66 liter, 51cm bred. Har en mkt hård gång och kan kännas klart obekväm att segla i studsiga 3.7 förhållanden. Medans en 75 liters MauiProject kan kännas oerhört mkt lugnare, långsammare och mjukare. Trots att den är bra mycket större. -
Rush lär ju sätta plattvattensbakåt med foilar.. Klart imponerande.
-
Nu blev man ju inte lite deprimerad över att man befinner sig i ett regnigt kallt och icke blåsigt sverige, åkte igår skidor för första gången iår..

Låter som ni har det grymt gott, maui står högt på listan av ställen man nån gång skall till.

-
20 år.
Grymt!! riktigt skönt flyt å bra trycka i grejerna.

-
Jeevligt fedt..
Finns nåra länkar till här på OT som jag postade häromsistens…
denna hittade jag häromdagen… http://www.teamryouko.com/
-
stoppa lurarna i kondomer..
Finns en bild på anonym stockholmare i tajt gummidräkt med kondomer hängande om halsen…
Borde gå att hitta med sökfunktionen.
-
Ja, har funnits ett tag, men lär vara lite lurig balans i det, så det är väl inte riktigt färdigutvecklat, men klart coolt koncept.