Forumsvar skapade

Sida 161 av 299
  • ola_p

Medlem
    21 september, 2005 vid 11:20 som svar på: Vilken GPS?

Läs lite på slalom/speed forumet.. som brukar ha lite åsikter..

• ola_p

Medlem
    21 september, 2005 vid 11:19 som svar på: Begagnat fynd 😉

Snygga färger!

• ola_p

Medlem
    21 september, 2005 vid 11:18 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Du har mail!

• ola_p

Medlem
    20 september, 2005 vid 14:33 som svar på: bästa filmen??

Plug n play e rätt ok.. RIP bör defenitivt finnas i samlingen, å så e home and around rätt schysst.

• ola_p

Medlem
    20 september, 2005 vid 11:08 som svar på: Utrustningen kan sabba allt!

eller en pålstek som man sedan drar i med hängselen, eller handen om det är vågsegel..

• ola_p

Medlem
    20 september, 2005 vid 10:10 som svar på: Här…

Fyfan vilken spolning det där.. Tehaupoo är coolt.

• ola_p

Medlem
    20 september, 2005 vid 10:02 som svar på: Goya freestyle bräda!

Fredrik har testat 99an.. Satte en spock på den tydligen, han verkade rätt nöjd iaf. Jag har inte testat än.

• ola_p

Medlem
    20 september, 2005 vid 09:28 som svar på: Goya freestyle bräda!

Tja, jag behöver nog inte riktigt så mkt bredd, men den är ju lång och tung.. =/

• ola_p

Medlem
    20 september, 2005 vid 08:08 som svar på: Goya freestyle bräda!

Haha, skön sekvens!

Jag tycker FXRen verkar var i tyngsta laget för att vara en freestyle..

• ola_p

Medlem
    19 september, 2005 vid 17:31 som svar på: Tack Konfen!

Saltvatten möglar inte..
    Värre är om man seglar sötvatten tror jag..

• ola_p

Medlem
    19 september, 2005 vid 14:37 som svar på: hur många liter på min vågbräda?

Väger du så lite skall du nog ha nått rätt litet..
    Jag köpte en ganska smal 72 liters vågis som förstavågis, och nästa var en custom på 63 liter å nu är det en goya wave 66.
    Är 4.7 seglet som du kommer köra den med så är nog ca 70 liter å inte så jättebrett rätt lagom.

• ola_p

Medlem
    19 september, 2005 vid 12:54 som svar på: VarbergsVindsurfingKlubb åker till Dk 30sep 2okt!!

Jag har inte fått nått mail!

• ola_p

Medlem
    19 september, 2005 vid 09:37 som svar på: Skillnad på olika segelmärken ……..

Om man seglar clew first då? blush.gif tongue.gif

• ola_p

Medlem
    19 september, 2005 vid 09:32 som svar på: Skillnad på olika segelmärken ……..

Svar till:

I andra änden av skalan har vi tex HotSails SO vars lattor ligger framför masten, helt utan kontakt.

[/ QUOTE ]

Nu blev det fel va? Borde vara bakom masten?
    Annars en helt korrekt analys.

Kna tillägga att goyaseglen har en smula camber, skulle tippa på motsvarande session. Riggar man på rdm så går lattorna helt fritt på småseglen, 5.7 har lite rotation tror jag, men jag seglar den på sdm så…

• ola_p

Medlem
    19 september, 2005 vid 09:26 som svar på: Grå AB+, någon som testad dem? Långsamma?

Jag satsar personligen på en goya freewave till det.. Som även fungerar som störstabräda för tillfället. Inte våldsamt snabb, men funkar ok till att rida med och jag tycker den hoppar godkänt, även om det inte är nån överdrivet snabb bräda.

Sida 161 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA