Forumsvar skapade

Sida 162 av 299
  • ola_p

Medlem
    18 september, 2005 vid 19:37 som svar på: Kl 08 00 varberg

Jag siktade kelso i apel..

• ola_p

Medlem
    18 september, 2005 vid 17:39 som svar på: Bekämpa onani

Jepp, men väldigt roligt är det innan folk fattar det.. grin.gif

• ola_p

Medlem
    18 september, 2005 vid 17:17 som svar på: Skillnad på olika segelmärken ……..

Tjoa till så får du testa mina goyaprylar..

Personligen har jag aldrig gillat north (även om jag hade en linje dr x rätt länge), hade lite svårt för den konstanta buken.

Det skiljer rätt mycket i känsla mellan olika segel, men få segel är dåliga..

• ola_p

Medlem
    18 september, 2005 vid 04:38 som svar på: Fet Våg

jepp, bilden e väl från thedailydose.de tror jag…

• ola_p

Medlem
    18 september, 2005 vid 03:52 som svar på: Neilpryde eller Prolimit??
  • ola_p

Medlem
    17 september, 2005 vid 18:32 som svar på: Ny rulle

Det är ju Andreas Olandersson, S-66.. Har gjort presterat grymma resultat på efpt!

• ola_p

Medlem
    17 september, 2005 vid 13:39 som svar på: Lite film från åsa i helgen!

Ligger en 17 mb variant uppe för alla som inte orkar dra den stora, och inte vill tanka senaste QTn..

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 18:14 som svar på: Lite film från åsa i helgen!

Jag är rätt säker på att riggen klarade det där fint.. Får väl höra vad mag säger om saken, men jag såg inga trashade prylar.
    Ser fram mot lasans headcäm film!

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 17:58 som svar på: Lite film från åsa i helgen!

Jo, jag vet att den är snuskstor.. men orkade inte göra en ny komprimering.
    Ska ta å skriva ner ett bra format ngn dag.

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 17:29 som svar på: Lite film från åsa i helgen!

Jonatan höll i kameran skall jag tillägga. cool.gif

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:52 som svar på: Lite film från åsa i helgen!

The Von Bondies – It Came From Japan

Jo, jag fick till några ok svängar, tyvärr landade jag aldrig ngn airial tillbaka i vågen, men det kommer väl.. Synd att jag inte fick dagens bästa sväng på bild, mitt på dagen då det blåste 4.4.. Var sjukt skön.. Får skaffa mig en hjälmkamera! Hur mkt stryk tål konstruktionen? Jag har en tendens att droppa lite sent å käka sten ibland.. tongue.gif

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:25 som svar på: Bakåtloop – Startar jag rätt???

Inte för att jag är i närheten av att sätta mina, men kan ändå tillägga att man kan hejda rotationen genom att skicka fram grejerna och ”sikta” mot vattnet. Känner du att du är runt, skicka grejerna framåt för att inte överrotera.

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:23 som svar på: Vilka skor är bäst? Fråga för årstiden.

Pro-Limit e skitsköna, dock inte så varma som exempelvis atan.. Ska du inte segla när det är riktigt kallt, satsa på PL skorna.

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:17 som svar på: Lite film från åsa i helgen!

Gislövs var nog bättre tycker jag…
    Men, vinkeln kan vara fin i åsa, dock oftast på bekostnad av hur ofta vågorna kommer. Men när man timar vridet så kan det vara riktigt fint. Och man får säkna med att käka stenrev iaf någon gång.. Min erfarenhet är att bommen oftast får ta lite stryk..

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 13:39 som svar på: Vågfena till freestylebräda

Brädan blir snarare lugnare än livligare med en vågfena på.
    Vågfenan flexar mer, och gör förmodligen att brädan känns som den sitter fast i vattnet. Dock får du förmodligen ordentligt grepp i svängarna..
    Jag tycker nog fortfarande att du ska ha en freestyle/hybridfena till den.. typ 20/22 cm.. Så länge det inte är så att du verkligen vill ut i vågorna och inte har en vågbräda, då kanske det finns en poäng med en vågfena.

Sida 162 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA