ola_p
Forumsvar skapade
-
ola_p
Medlem7 september, 2005 vid 21:09 som svar på: Film – Lomma/Habo Ljung Freestyle tävling 2005Hur lång är den? 226mb e rätt fett stort…
Hemma om timme eller så iaf.

-
Fedt fet film!

Fatta vilka förväntningar folk har på en sån här feeed ghettobäckrulle! Tufft att leva upp till. Loooos!! som tysken sa, nu vill vi se den! -
Om det inte blir bättre med stativ så har du ett jävligt sunkigt stativ!

Fedt med film!
-
Alternativt riktigt styva?

Galet sugen blir man iaf på att segla lite åsa snart!
-
Svar till:
Ja god damn…. jag måste greppa bredare.
[/ QUOTE ]
Samma här, Levi greppar ju längre bak/bredare än jag gör i en framåt..
Vilket kanske är mitt problem med att jag inte ställer mina framåt rent än..
-
Hydralisk vattenpump e inte lite coolt..!

-
Gissar jag rätt om jag tror at keiths sväng är tightare och med något lägre fart jämfört med Levis?
-
inte helt hundra på vad du menar..
Om du är ute efter en neo rashguard med långa ärmar så borde det bara vara att kila förbi närmsta shop.
Är det ett underställ du böver, kika på detta underställ, eller denna kortare variant. -
Inte jag heller, men apples mp4a är rätt dålig jämfört med exempelvis sorensen 3, eller en bra h.264 codec är också bra, exempelvis den från sorenson.
-
-
Högerklicka på den stora bilden å välj ”copy image location”
Klistra sedan in i inlägget innanför bildtaggarna, typ såhär:
[bild]h**p://www.joshangulo.com/fullimages/TWB_JC_791_f.jpg[/bild]

-
Bilden på Levi är grym!
Hur långt bak har han händerna egentligen? På min chinookbom tar greppet slut precis så långt bak man ser av bommen, håller han i den lackade kolfibern?
Funderar lite löst på om man inte skulle linda lite sport tejp ettel så bakom greppet för de gånger man råkar ta där. -
Stora segel e ett helvete att segla med, visst man planar lite tidigare, men tricken blir mycket svårare att sätta å det e helt enkelt inte roligt. Sen finns det ju folk som kör stora segel för så mkt planing som möjligt. Själv har jag en 86 liters bräda och 5.7 som störst, men det blir nog en freestyle till våren.
-
Nicke seglar gaastra echo 6.0, han hade en 7.0 förut men tröttnade på det.. så jag tror att han har 6.0 som störst.
De flesta verkar för tillfället gå mot inte så jättestora segel, typ 5.9-6.2 som störst, och stora brädor istället (105-115 liter).