Forumsvar skapade

Sida 177 av 299
  • ola_p

ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 22:17 som svar på: FÖR HELVETE!

Ja, kan defenitivt bli segling.. shorts och 5.7!

• ola_p

ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 20:58 som svar på: Äntligen!!!!

Det var lääängesen.. shocked.gif

Gött att få segla, jag hoppas på en ordentlig omgång imorgon.!

• ola_p

ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 20:21 som svar på: transporter frågor??

Svar till:

– Byta dubbelsäte fram till ett enkelsäte

[/ QUOTE ]

Funderar starkt på att byta enkelsätet mot ett dubbel..
    Ska vi byta grejer? grin.gif

Sätta i en taklucka bör du kunna göra själv, skall inte vara så svårt, vi har två i vår.

Rutor har jag inte en susning om.. jag tror att vi har rutor som är isatta i efterhand, men vet inte vad det kan tänkas kosta..

• ola_p

ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 18:08 som svar på: FÖR HELVETE!

Gött, men varför köra lindesnäs? Sunningen e ju grymt mkt bättre!
    Kan bli riktigt gött imorgon..

• ola_p

ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 10:24 som svar på: FÖR HELVETE!

Han är i ljungskile.. Jag la precis sista lagret spackel på vårat baslåde bygge… så kommer han ner å målar lite i eftermiddag, så blire lite bas i bussen imorgon..! cool.gif

Att ha tryck för tricken… jo, att sätta en spock utan riktig planing med bra drag är ju chanslöst, även om en vulcan går att snurra runt på nosen när man väl har planing för att stå stabilt i stropparna.

• ola_p

ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 09:35 som svar på: FÖR HELVETE!

bahahhahaha!!!
    Här kommer det blir FET 5.7 segling imorgon! tongue.gif kanske..

• ola_p

ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 09:34 som svar på: FÖR HELVETE!

Det är ju tillochmed lite 11-14 blush.gif
    Gissa vem som tar ledigt under dagen och jobbar på kvällen natten istället? laugh.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    11 juli, 2005 vid 10:36 som svar på: puta´s

Om jag inte missminner mig så är det switchstance back to sail spock.. tongue.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    10 juli, 2005 vid 12:20 som svar på: Kolbommar, finns de? Hot, Streamline, Nolimitz

Jag har chinooken.. Helt grym bom! ganska lagom smala bomrör, jag vill defenitivt inte ha smalare, chinooken är på gränsen till för smalt, tycker jag personligen.
    Den är styv, och trevligt med smalt mellan bomrören. Detta är helt grymt, gör allt så mycket lättare när man seglar freestyle, varför är inte detta standar på bommar under 2m?!
    Om något, så skulle frontbeslaget kunna vara bättre, det spöar många andra men det finns styvare, exempelvis streamlined.
    Men med tanke på priset så kan inte jag tänka mig en bättre bom på den svenska marknaden! cool.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    10 juli, 2005 vid 11:57 som svar på: puta´s

HAHAHAHAHA…!
    cool.gif cool.gif
    Hett..
    E det nån action därnere eller.. hörde nått rykte om att nicke hade satt en gozada.. Fett!

• ola_p

ola_p

Medlem
    9 juli, 2005 vid 21:28 som svar på: Konfaholic

Svar till:

Om man till och med är inne på Konfen en lördag kväll, då är det ett SÄKERT BEVIS för att man är totalt konfaholic!!

[/ QUOTE ]

Konfen, lördagkväll, va? vem? vad? jag? blush.gif

cool.gif cool.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    9 juli, 2005 vid 13:46 som svar på: Förklara detta för mig?

Förmodligen inte, att ha en ccd till varje färg gör grymt mycket mer för kvaliteten än att det råkar vara ett par pixlar mer eller mindre..

• ola_p

ola_p

Medlem
    6 juli, 2005 vid 22:31 som svar på: senaste veckans hjälm-cäm från Apelviken

60KB/s! cool.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    6 juli, 2005 vid 22:26 som svar på: Sin City

Det var ju läääängesen man såg den.. tongue.gif
    Men den e helt ok..

• ola_p

ola_p

Medlem
    6 juli, 2005 vid 12:07 som svar på: NY INFO Halmstadtävlingen 9-11 juli Freestyle/Wave

Har ni nån chans till bris därnere, eller skall man stanna hemma å slöa istället? tongue.gif

Sida 177 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA