ola_p
Forumsvar skapade
-
Ja, kan defenitivt bli segling.. shorts och 5.7!
-
Det var lääängesen..

Gött att få segla, jag hoppas på en ordentlig omgång imorgon.!
-
Svar till:
– Byta dubbelsäte fram till ett enkelsäte
[/ QUOTE ]
Funderar starkt på att byta enkelsätet mot ett dubbel..
Ska vi byta grejer?
Sätta i en taklucka bör du kunna göra själv, skall inte vara så svårt, vi har två i vår.
Rutor har jag inte en susning om.. jag tror att vi har rutor som är isatta i efterhand, men vet inte vad det kan tänkas kosta..
-
Gött, men varför köra lindesnäs? Sunningen e ju grymt mkt bättre!
Kan bli riktigt gött imorgon.. -
Han är i ljungskile.. Jag la precis sista lagret spackel på vårat baslåde bygge… så kommer han ner å målar lite i eftermiddag, så blire lite bas i bussen imorgon..!

Att ha tryck för tricken… jo, att sätta en spock utan riktig planing med bra drag är ju chanslöst, även om en vulcan går att snurra runt på nosen när man väl har planing för att stå stabilt i stropparna.
-
bahahhahaha!!!
Här kommer det blir FET 5.7 segling imorgon!
kanske.. -
Det är ju tillochmed lite 11-14

Gissa vem som tar ledigt under dagen och jobbar på kvällen natten istället?
-
Jag har chinooken.. Helt grym bom! ganska lagom smala bomrör, jag vill defenitivt inte ha smalare, chinooken är på gränsen till för smalt, tycker jag personligen.
Den är styv, och trevligt med smalt mellan bomrören. Detta är helt grymt, gör allt så mycket lättare när man seglar freestyle, varför är inte detta standar på bommar under 2m?!
Om något, så skulle frontbeslaget kunna vara bättre, det spöar många andra men det finns styvare, exempelvis streamlined.
Men med tanke på priset så kan inte jag tänka mig en bättre bom på den svenska marknaden!
-
Svar till:
Om man till och med är inne på Konfen en lördag kväll, då är det ett SÄKERT BEVIS för att man är totalt konfaholic!!
[/ QUOTE ]
Konfen, lördagkväll, va? vem? vad? jag?

-
Förmodligen inte, att ha en ccd till varje färg gör grymt mycket mer för kvaliteten än att det råkar vara ett par pixlar mer eller mindre..
-
Har ni nån chans till bris därnere, eller skall man stanna hemma å slöa istället?