Forumsvar skapade

Sida 192 av 299
  • ola_p

ola_p

Medlem
    4 december, 2004 vid 21:32 som svar på: Åh vindsurfing hubben har ju varit nere skitlänge!

Suprnova, Pirate bay och MTKA är de jag känner till…
    Ett alternativ är att sprida torrents på pirate bay, men det bästa vore nog att sätta upp en egen tracker… Ngn som är flängd i php, cgi, mysql eller liknande kanske kan knåpa ihop något?

• ola_p

ola_p

Medlem
    4 december, 2004 vid 18:00 som svar på: Åh vindsurfing hubben har ju varit nere skitlänge!

Jag tycker att vi skulle sätta upp en tracker för bittorent… Framförallt som ersättning för steffo ftpn…

• ola_p

ola_p

Medlem
    3 december, 2004 vid 16:34 som svar på: 2005: The year of the stubby?

Svar till:

Haha vilken jobbig jävel jag är wink.gif

[/ QUOTE ]
    Att du aldrig ger dig… =) wink.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    2 december, 2004 vid 13:08 som svar på: Egen motiv lack

Coolt… Fast cavallis kostade ju rimliga pengar och var nästan ännu coolare… får leta reda på lite dekorark… Så återstår det bara att kladda lite i illustrator… Sen e det bara att börja klippa.

• ola_p

ola_p

Medlem
    30 november, 2004 vid 21:16 som svar på: SM i fejkade surfbilder.

Kamaaina, testa http://thepiratebay.org/ och http://bittorrent.com/ Och resultaten i denna tråden är synnerligen enkla att åstadkomma… wink.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    30 november, 2004 vid 21:12 som svar på: freestyle bräda

Tveksamt… F2, mistral och fanatic är ju lite merinarbetat tyska, tror inte goya har riktig chans att kapa marknadsandelar i det segmentet… Det saknas ju dessutom tyskfreeride och freestyle i modellprogrammet.. grin.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    30 november, 2004 vid 21:06 som svar på: Håll munnen stängd

Ända tills man har ett perforerat segel… grin.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    30 november, 2004 vid 21:05 som svar på: Egen motiv lack

Grymt! Varifrån kommer klibborna?

• ola_p

ola_p

Medlem
    30 november, 2004 vid 21:02 som svar på: freestyle bräda

Om du syftar på goya så tror jag inte det är tillräckligt mkt neon…
    franciscogoya2.jpg

• ola_p

ola_p

Medlem
    29 november, 2004 vid 19:39 som svar på: freestyle bräda

Svar till:

vem skulle inte vilja ha en mistral?

[/ QUOTE ]
    Jag…

På med solglasögon och slithandskar och lite neon så är du en fulländad tysk… Gärna NS disco i neonrosa också. tongue.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    29 november, 2004 vid 07:20 som svar på: Feedback tack.

Jepp… uppdateras var tionde minut, eller när jag trycker på knappen… smirk.gif
    Vill ha lite observationer också egentligen, men har inte kommit på ngt bra sätt att lösa det…

• ola_p

ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 22:20 som svar på: Feedback tack.

Tja här öppnar den i quicktime… Men testar man mplayer och vlc så verkar det gå ganska bra där med… det är nog windows (ryser, får kväljningar, kastar upp och vrider mig i våldsamma kramper) det är fel på.

• ola_p

ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 20:54 som svar på: Till steffo,dåligt forum för köp/sälj

Jag saknar ett quickreply fält under varje tråd… Men formen för forumet kanske inte tillåter det? Borde funka att ha det på säljes iaf.

• ola_p

ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 16:17 som svar på: Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?

Ställ dig vid fågelviken och spana utåt… om du fattar vad jag menar… Borde bli mot nord?

• ola_p

ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:55 som svar på: Feedback tack.

Vem var det som slarvade bort hälften av materialet då? då hade du kunnat klippa tight och fått ihop det till en låt… wink.gif

Sida 192 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA