ola_p
Forumsvar skapade
-
ola_p
Medlem4 december, 2004 vid 21:32 som svar på: Åh vindsurfing hubben har ju varit nere skitlänge!Suprnova, Pirate bay och MTKA är de jag känner till…
Ett alternativ är att sprida torrents på pirate bay, men det bästa vore nog att sätta upp en egen tracker… Ngn som är flängd i php, cgi, mysql eller liknande kanske kan knåpa ihop något? -
ola_p
Medlem4 december, 2004 vid 18:00 som svar på: Åh vindsurfing hubben har ju varit nere skitlänge!Jag tycker att vi skulle sätta upp en tracker för bittorent… Framförallt som ersättning för steffo ftpn…
-
Svar till:
Haha vilken jobbig jävel jag är

[/ QUOTE ]
Att du aldrig ger dig… =)
-
Coolt… Fast cavallis kostade ju rimliga pengar och var nästan ännu coolare… får leta reda på lite dekorark… Så återstår det bara att kladda lite i illustrator… Sen e det bara att börja klippa.
-
Kamaaina, testa http://thepiratebay.org/ och http://bittorrent.com/ Och resultaten i denna tråden är synnerligen enkla att åstadkomma…

-
Tveksamt… F2, mistral och fanatic är ju lite merinarbetat tyska, tror inte goya har riktig chans att kapa marknadsandelar i det segmentet… Det saknas ju dessutom tyskfreeride och freestyle i modellprogrammet..

-
Ända tills man har ett perforerat segel…

-
Grymt! Varifrån kommer klibborna?
-
Om du syftar på goya så tror jag inte det är tillräckligt mkt neon…

-
Svar till:
vem skulle inte vilja ha en mistral?
[/ QUOTE ]
Jag…På med solglasögon och slithandskar och lite neon så är du en fulländad tysk… Gärna NS disco i neonrosa också.

-
Jepp… uppdateras var tionde minut, eller när jag trycker på knappen…

Vill ha lite observationer också egentligen, men har inte kommit på ngt bra sätt att lösa det… -
Tja här öppnar den i quicktime… Men testar man mplayer och vlc så verkar det gå ganska bra där med… det är nog windows (ryser, får kväljningar, kastar upp och vrider mig i våldsamma kramper) det är fel på.
-
Jag saknar ett quickreply fält under varje tråd… Men formen för forumet kanske inte tillåter det? Borde funka att ha det på säljes iaf.
-
ola_p
Medlem28 november, 2004 vid 16:17 som svar på: Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?Ställ dig vid fågelviken och spana utåt… om du fattar vad jag menar… Borde bli mot nord?
-
Vem var det som slarvade bort hälften av materialet då? då hade du kunnat klippa tight och fått ihop det till en låt…