Forumsvar skapade

Sida 202 av 299
  • ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 09:32 som svar på: Lite äppel ladd…

KÄFT! (Åsa hade väl kanske funkat men då blir det ju inga hopp….)

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 08:49 som svar på: Lite äppel ladd…

Grym känsla!! helt klart…
    Nästa gång det blir lite bättre vinkel, då jävlar… cool.gif

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 08:23 som svar på: Lite äppel ladd…

John, mid framåt

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 08:21 som svar på: Lite äppel ladd…

Jag försökte ladda lite grubby, men det var svårt på 63 liter vågis… crazy.gif

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 08:20 som svar på: Lite äppel ladd…

Jag laddar framåt

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 08:13 som svar på: Lite äppel ladd…

John naglade en och annan grubby…

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 08:12 som svar på: Lite äppel ladd…

Jag laddar vulcan:

• ola_p

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 06:47 som svar på: RDM förlängare sökes / tips?

Det beror väl lite på vad man har för längare, min libertys med kopp är lättare att dela än min pryde med pinne…

• ola_p

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 17:21 som svar på: RDM förlängare sökes / tips?

man kan köpa en kopp och skruva dit…

• ola_p

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 17:05 som svar på: RDM förlängare sökes / tips?

Ola, vi får kika lite på libertylängarna nästa gång våra vägar möts… Min känns nämligen ruggigt gedigen, tror den skiljer lite från den du har.

Att du vill ha ring som justering istället för borrade hål utesluter väl iprincip alla alu längare.
    Sen förstod jag inte riktigt om det skulle vara northpin eller us kopp därnere?
    Northpinne lämnar ju i stort sett bara fiberspar kvar, mig veterligen. Är fallet att du har en gammal joint med northpinne? Isf så är det ju inte direkt omöjligt att byta denna till kopp..
    Låter som libertys långa skulle vara att rekomendera, eller om kelapro kan ordnas med längre förlägning…

• ola_p

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 15:16 som svar på: Olofsbo igår…

Ok… synd, får hoppas att det kan lösa sig med bussen här imorgon (isf skulle det kanske det skulle vara intressant att åka alla i vår t4a? har ju tackräcken till den så… beroende lite på om jonatan skall med från götet etc…)

• ola_p

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 15:12 som svar på: Olofsbo igår…

Det var side-on, klena vågor etc… Men fick två frontside airs varav en riktigt hyffsad (landade dock lite konstigt så knät tog lite stryk). Standard sizen man fick var väl snarare 0.5-1 mtr…

• ola_p

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 14:48 som svar på: Olofsbo igår…

1-1.5 meter de största ridbara… största hoppramperna ngt större men.. Oftast fick man bara ankelhögt skvalp…

Martin, När åker du från ljungskile? i värsta fall är jag nämligen utan bil imorgon… frown.gif
    Om det funkar med tider, finns det någon möjlighet att man kan få skjuts?

• ola_p

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 14:09 som svar på: Olofsbo igår…

Nje, nu var det ju det lite dåligt med just den saken… Förstår inte varför man aldrig börja ladda förrän det nästan är mörkt… :/ klämde iväg 7-8 försök tror jag, två med 4.7 å resten med 3.5…
    Läjet imorgon? Om jag kan ha bussen så..

• ola_p

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 13:56 som svar på: Olofsbo igår…

Jag trodde det var på? Hur gör jag för att ändra? varför funkar ex. citat men inte bilder?

Svar till:

Svara på (Konfen Vindsurfing)

Fyll i fältet nedan för att skriva ett inlägg på forumet. Html är aktiverat. UBBCode är aktiverat, så du kan använda UBBCode i ditt inlägg.

[/ QUOTE ]

Sida 202 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA