Forumsvar skapade

Sida 205 av 299
  • ola_p

Medlem
    17 september, 2004 vid 11:38 som svar på: Segla runt uddevalla i sydväst???

om det är vsv så är sunningen helt ok. på sv blir det dock byigt, möjligt att rödön/lindesnäs är bättre isf. Är det syd/ssv så är det stenungsund som gäller, s-sso kan man segla utanför uddevalla, kommer inte ihåg vad det heter, men det ligger iaf med i ytspännings spotguide…

• ola_p

Medlem
    17 september, 2004 vid 05:43 som svar på: apel till helgen???

Jodå, om foten känns ok… ska till farbror doktorn och tejpa den idag så får vi se hur det går…

• ola_p

Medlem
    16 september, 2004 vid 18:32 som svar på: apel till helgen???

Sen kan man ju segla läjet om tävlingen är i apel… Vilket är ett väl så bra alternativ… Kolla tävlingen en stund på morgonen och dra sedan å segla i den andra viken… laugh.gif

• ola_p

Medlem
    16 september, 2004 vid 14:45 som svar på: Ny film på G

den syns inte förrän konfmaster flyttat den…

• ola_p

Medlem
    16 september, 2004 vid 14:12 som svar på: Vad har jag missat?

Gött, kommer någon gång på kvällen. Ska till skolsyster och tejpa ihop foten och så ska jag närvara nån lektion också.. Dyker senast vid 17, förhoppningsvis nån timme tidigare… laugh.gif

• ola_p

Medlem
    16 september, 2004 vid 13:54 som svar på: Vad har jag missat?

Det var grymt tills MC dök upp…
    2-2.5 meter med bra vinkel och grymt tryck… Blev spolad på samma våg hela vägen utifrån och in bakom ön…. blush.gif Det var ruggigt bra, till det vred lite väl mkt och ökade på kvällen.

• ola_p

Medlem
    16 september, 2004 vid 11:17 som svar på: Vad har jag missat?

Haha… Gårdagen var riktigt grymt i åsa, sen verkar det kunna vara lejet imorgon och på lördag!!!

• ola_p

Medlem
    16 september, 2004 vid 11:14 som svar på: Lite offtopic kanske…

Jag kör ALDRIG digitalzoom, oftast brukar det vara bättra att fixa det i finalcut när man klipper isf…

• ola_p

Medlem
    16 september, 2004 vid 11:12 som svar på: vad har hänt, färgerna är ju helt skumma

Hemma måste jag logga in var tionde minut, i skolan funkar det perfekt…

• ola_p

Medlem
    15 september, 2004 vid 20:08 som svar på: kan man få höra hur de var idag i Apel?

Stenudden var riktigt grymme bra några timmar på eftermiddagen, 2.5 meters set rullade in… cool.gif
    Fick en riktigt rejäl spolning hela vägen utifrån på en riktigt stor än och kom inte upp igen förän jag var innanför ön. nästan så man började fundera över att släppa grejerna för att hämta lite luft, landade två ggr på stenarna efter att ha feltajmat dem första branta sektionen närmast stenarna en aning. men det var det värt! fick några riktigt grymma vågor. Men nu måste jag vila upp min fot, tror jag fått nån inflammationvid senan till stortån så jag fick försöka böja tårna neråt istället, klart ovant. som sagt, du skulle varit där… wink.gif

• ola_p

Medlem
    15 september, 2004 vid 19:57 som svar på: vad har hänt, färgerna är ju helt skumma

Det ljusgrå var grymt bra, vill ha det tillbaka!!
    Annars verkar förändringarna kalas..

• ola_p

Medlem
    15 september, 2004 vid 08:35 som svar på: Önskemål om underavdelningar i KÖP / SÄLJ

Psst… Kolla köp& sälj länken däruppe… wink.gif
    http://www.surfzone.se/ppc/

• ola_p

Medlem
    15 september, 2004 vid 08:00 som svar på: Länkar med trick-tips

Kommer faktiskt inte ihåg… Det var länge sen jag såg den första gången. Den är iaf rågrym hur som helst…

• ola_p

Medlem
    14 september, 2004 vid 16:43 som svar på: Film från i söndags

Snälla, kan du inte göra en mpg variant? Mediaplayer e så sunkigt på mac…

• ola_p

Medlem
    14 september, 2004 vid 12:16 som svar på: beslutsångest

min personliga teori är att 6.0 5.3 4.5 4.0 är en bra sverigelinje… Så kan man ju om man vill lägga till 7.0 och 3.5 om man vill täcka upp ännu mer…

Sida 205 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA