ola_p
Forumsvar skapade
-
Har suttit och funderat vad det skall vara för variant till t4an… Kollar man på thules sida så heter deras variant 496, men sen hittar jag inte nått mer än namnet om det tackräcket…
Kan nån definera hur det skall se ut, och var man hittar ett för rimliga pengar… -
Tja, lite osäker på det, men en vild gissning är framåt tio tiden…
-
Har en t4 å då är det väl annan variant?
-
Jepp, vi sov i gbg (knappt 5 timmar…) och drog ner på morgonen igen… Pigg är inte direkt rätt ord för att beskriva tillståndet då. Men seglingen var bra, tills det tvärdog när det vred mot ost…
-
Fast jag tyckte nästan det var ännu bättre i morse… var överriggad med 4.7 och det var bra vinkel på vågorna, de var väl något mindre än igår, men vågridningen gick mkt bättre för mig idag…
-
Till vilken modell?
-
Den långa har längre hjulbas… Då blir ju svängradien större ju!!
-
Svar till:
sorry Ola, ingen hjälm, bara…
[/ QUOTE ]
Då var det ju ytterligare en person som körde naishsegel+naishbräda… inte konstigt att man blev konfys…/Ola, som håller fast vid sitt gamla DrX 4.1 från 01…
-
Gött mos ian… Rid lite vågor åt mig också är du snäll…
-
Den är ju en trevlig bekantskap… Red mer eller mindre upp på den mer eller mindre när jag seglade där…
Fast å andra sidan var det inte värre än en vattenstart så det gjorde inte så mkt. -
Hjälm körde du iaf… jävla störigt när man inte vet vem som är vem… Tog dig för rambo mer än en gång… Skärpning, man får inte ha likadant segel som nån annan…
-
Oj vad jag började längta till middles plötsligt…
-
Åsa!!!!

63 liter, 19 cm fena, 4,1 segel… Blir det mycket bättre?
Hoppas hoppas hoppas hoppas…
är dessutom ”nästan” ledig på fredag, jobbar bara typ till 8 eller nått… GÖÖÖTT