Forumsvar skapade

Sida 224 av 299
  • ola_p

Medlem
    29 april, 2004 vid 05:19 som svar på: Breda och korta BOARDBAGS?

Min stämde med brädan på sentimetern, så jag tror att måtten stämmer ganska väl… (Om jag inte missminner mig) lite för lång är den dock men den sitter fint på compstylen…

• ola_p

Medlem
    26 april, 2004 vid 14:41 som svar på: Hur många juniorer har tänkt tävla på sm?

Jaja, jag komma, jag komma…

• ola_p

Medlem
    25 april, 2004 vid 19:38 som svar på: COMBAT : new hardcore wave sail by Pryde

north sails viper wave…
    Eller?

• ola_p

Medlem
    23 april, 2004 vid 11:09 som svar på: Sjöbris i gbg, när kommer den?

Jag har varit i haby, är sugen på att testa stället igen, bara det e rätt rikting så det blir lite sideshore, sydligt eller?
    Man åker helst inte i onödan, det e en jävulsk promenad till vattnet…

• ola_p

Medlem
    20 april, 2004 vid 18:36 som svar på: NYHET till fenboxen, US Quicklock

Vad tar du för en bricka? Verkar jävligt smidigt…
    Har dock ingen gängtapp själv, annars hade det ju varit enkelt att fixa själv…

• ola_p

Medlem
    2 april, 2004 vid 19:26 som svar på: BERCY!!

Japp, å sen så ger dom en falsk förhoppning att man kan få använda qt… men icke… usch å fy, hatar mediaplayer på mac…

Lite coolt att sde kanske man skall tillägga också…

• ola_p

Medlem
    2 april, 2004 vid 13:18 som svar på: Nooooo!

Att segla med feber e inge bra, men bara lite förkyld å tät brukar itne vara ett problem…

• ola_p

Medlem
    1 april, 2004 vid 07:34 som svar på: Freestyle för tuffingar

Hehe.. jomenvisst…

• ola_p

Medlem
    31 mars, 2004 vid 20:50 som svar på: Freestyle för tuffingar

haha, nice, men du orkar inte fixa den i typ quicktime, jag fick typ 4fps…? mac+mediaplayer=inge bra…

• ola_p

Medlem
    31 mars, 2004 vid 17:47 som svar på: digital videokamera?

Tja, det är ju inte lätt att få bilden stadig, men det blev klart ok med ett manfrottostativ som jag körde med sist. men det var lite meckigt att släpa på, samt att det ändå inte går om man fryser för mkt…. Men med lite koncentration så funkar det allt smile.gif

• ola_p

Medlem
    30 mars, 2004 vid 18:58 som svar på: digital videokamera?

Jo, det blir det visst, om stativet är riktigt bra… (har testat diverse i skolan… Men fryser man så är det ett helvete att få stadig bild, en rejäl mössa å en seglarjacka över våtisen så går det hjälpligt även såhär års…)

• ola_p

Medlem
    30 mars, 2004 vid 10:57 som svar på: digital videokamera?

jag skulle köpt Panasonic NV-GS 15 duktig zoom, 24x, och dv in/out till skillnad från de andra två som har 10x zoom och ingen dv in…
    Se bara till att fixa ett schysst stativ när du skall filma surf så…

• ola_p

Medlem
    29 mars, 2004 vid 20:13 som svar på: EVO i snabba vågor och x-off

Ljungskileviken kan vara platt å fint i bland… Fast som speedställe skulle det väl bara funka på nordost…
    smirk.gif surf2003-06-06%20-%2008.jpg

• ola_p

Medlem
    29 mars, 2004 vid 19:49 som svar på: digital videokamera?

Svar till:

Hc är nyare modell och bör vara bättre. Den hade jag satsat på.
    Angående dv in så har ju alla digitalvideokameror det, så det är inte så mycket att oroa sig över. Vad alla däremot inte har är dv ut, om man nu vill ladda tillbaka det redigerade till bandet.

[/ QUOTE ]
    Ja, fast det är väl tvärtom va?
    I vilket fall som helst vill man ha DV in/out på kameran..

• ola_p

Medlem
    29 mars, 2004 vid 18:24 som svar på: digital videokamera?

Du menar alltså en dvd-brännare i datorn? Isf så kan man ju bara bränna filmen när man e klar, men man kommer sakna device control när man loggar klippen. Det blir mkt smidigare om man kan göra det ordentligt å märka upp klippen redan från början, fast det är klart att det fungerar ändå, men jag röstar helt klart för en kamera med dv in om man ändå ska köpa.

Sida 224 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA