Forumsvar skapade

Sida 229 av 299
  • ola_p

Medlem
    22 mars, 2004 vid 09:12 som svar på: Lite bilder från apel i lördags…

3. Gippigen

• ola_p

Medlem
    22 mars, 2004 vid 09:09 som svar på: Lite bilder från apel i lördags…

2. Jag gippar

• ola_p

Medlem
    22 mars, 2004 vid 09:04 som svar på: Nåra bilder från Apel idag….

Du simmade ju mest längst in… där ute var det allt uppåt tre meter, i bortre delen av viken då…

• ola_p

Medlem
    21 mars, 2004 vid 19:37 som svar på: Windsurfingspel till Playstation2?

Svar till:

vad fan ahr man skaffat xbox för?

[/ QUOTE ]
    Jävligt bra fråga, microsoft å världens sämsta kontroll… wink.gif Näfyfan, hellre ps2 isf…

• ola_p

Medlem
    21 mars, 2004 vid 19:09 som svar på: Åsa 2004-03-20, några bilder,1. På väg.

Grymt Ola! Bra bilder.
    Åsa står defenitivt på listan över ställen att testa, bara det blir lite varmare så kommer jag.
    Hur löser du handskarna, öppen handflata eller? Jag tyckte det var ruggigt kallt i vattnet i måndags…

• ola_p

Medlem
    21 mars, 2004 vid 11:24 som svar på: Vatten i brädan

Jo, jag lade en handuk i damsugaren som uppsamlare…

• ola_p

Medlem
    21 mars, 2004 vid 10:08 som svar på: Vatten i brädan

Det var väl en tråd om just hur det hade gått åt skogen för ett tag sen… Verkade inge bra ide…
    Testa dammsugaren över luftskruven, när det slutat droppa ur hålet.. vattenfyllde en gång en bräda genom luftskruvshålet, det var många deciliter som kom ut trots att det inte var lång segling…
    När du inte får ut nått med dammsugaren så lägg den soligt med öppen luftskruv så det kan dunsta..

• ola_p

Medlem
    20 mars, 2004 vid 14:08 som svar på: Då gick man upp 0500 för att kolla prognosen…

Det var helt ok i apel, tills man blev blöt, fyfasen vad kallt det är att simma… crazy.gif Men man får väl säga till sitt försvar att man kände sig ngt ringrostig… råkade landa två hopp som sänkte både bräda, rigg och mig helt under vattnet… (kvarts framåtrotation hade visst en sån effekt…)

Hur var åsa?

• ola_p

Medlem
    20 mars, 2004 vid 05:01 som svar på: Då gick man upp 0500 för att kolla prognosen…

fint, då går jag å packar bilen då…

• ola_p

Medlem
    20 mars, 2004 vid 04:54 som svar på: Då gick man upp 0500 för att kolla prognosen…

Ser gött ut…
    Får vi sälskap i varberg?

• ola_p

Medlem
    19 mars, 2004 vid 09:11 som svar på: Vattenhus till Videokamera?

Dom såg ju schyssta ut… Tror det är canons egna hårdplasthus som inte håller måttet.. nu blev man plötsligt sugen på ett vattenhus.. crazy.gif

• ola_p

Medlem
    18 mars, 2004 vid 20:06 som svar på: swayze vs flaka?

swayze e det ursprungliga namnet, men den började för enkelhetens skull sedan kallas flaka (flat-water-taka) varvid det numera är det vedertagna namnet. Tror jag… smirk.gif

• ola_p

Medlem
    18 mars, 2004 vid 11:58 som svar på: Börja i tid..

E det säsongspremiär så ska det väl synas… grin.gif De brukar jag alltid (nåja, ska börja) säga…

• ola_p

Medlem
    18 mars, 2004 vid 09:16 som svar på: Vattentemperatur västkusten

[img]http://www.oceanweather.com/data/NorthSea/SST.GIF[/img]

• ola_p

Medlem
    18 mars, 2004 vid 08:59 som svar på: Fråga angående F2 Compstyle 258-03

ja lite, fast det e ju lite mönster på undersidan också…

Sida 229 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA