ola_p
Forumsvar skapade
-
Du simmade ju mest längst in… där ute var det allt uppåt tre meter, i bortre delen av viken då…
-
Svar till:
vad fan ahr man skaffat xbox för?
[/ QUOTE ]
Jävligt bra fråga, microsoft å världens sämsta kontroll…
Näfyfan, hellre ps2 isf… -
Grymt Ola! Bra bilder.
Åsa står defenitivt på listan över ställen att testa, bara det blir lite varmare så kommer jag.
Hur löser du handskarna, öppen handflata eller? Jag tyckte det var ruggigt kallt i vattnet i måndags… -
Jo, jag lade en handuk i damsugaren som uppsamlare…
-
Det var väl en tråd om just hur det hade gått åt skogen för ett tag sen… Verkade inge bra ide…
Testa dammsugaren över luftskruven, när det slutat droppa ur hålet.. vattenfyllde en gång en bräda genom luftskruvshålet, det var många deciliter som kom ut trots att det inte var lång segling…
När du inte får ut nått med dammsugaren så lägg den soligt med öppen luftskruv så det kan dunsta.. -
Det var helt ok i apel, tills man blev blöt, fyfasen vad kallt det är att simma…
Men man får väl säga till sitt försvar att man kände sig ngt ringrostig… råkade landa två hopp som sänkte både bräda, rigg och mig helt under vattnet… (kvarts framåtrotation hade visst en sån effekt…)Hur var åsa?
-
fint, då går jag å packar bilen då…
-
Ser gött ut…
Får vi sälskap i varberg? -
Dom såg ju schyssta ut… Tror det är canons egna hårdplasthus som inte håller måttet.. nu blev man plötsligt sugen på ett vattenhus..
-
swayze e det ursprungliga namnet, men den började för enkelhetens skull sedan kallas flaka (flat-water-taka) varvid det numera är det vedertagna namnet. Tror jag…
-
E det säsongspremiär så ska det väl synas…
De brukar jag alltid (nåja, ska börja) säga… -
[img]http://www.oceanweather.com/data/NorthSea/SST.GIF[/img]
-
ja lite, fast det e ju lite mönster på undersidan också…