Forumsvar skapade

Sida 239 av 299
  • ola_p

Medlem
    12 november, 2003 vid 13:49 som svar på: Förlänga masten!?

Hållbarhetsmässigt bör de inte vara några som helst problem, men det finns klar risk att riggen kommer kännas VÄLDIGT slö. lite beroende på hur snabb (och styv) din mast är. Det kan vara värt ett försök iaf…

• ola_p

Medlem
    12 november, 2003 vid 13:35 som svar på: Hur fan får man brådan att göra en 180 i luften?..

Stå inte rakt över brädan första gångerna, så landar du med brädan framför dig, så har jag gjort hittils, så nu återstår bara att man hamnar över brädan… Det där med att dra runt den med framfoten lät som det kunde vara haken…

• ola_p

Medlem
    11 november, 2003 vid 14:24 som svar på: windsurf bättre än snowboard?

Då måste du haft grym timing med snön… Jag har varit i trysil en vecka (eller två ibland)varje år sen jag var liten… (stuga..) Och en gång kan jag minnas att det varit ok snö bredvid pisten. Då var det knappa 20cm, och för lite snö under så man fick se upp med vissa ställen… Iofs brant å fint på hänget bredvid 75an för de som kan trysil. Så d e ju helt ok då… Men skulle gärna få riktigt bra så man kan åka ordentligt på hästentoppen… Finns nåra riktigt branta ställen som man kan kana ner för på sina ställen, men ack så korta..
    (Seegt att vänta på bussen… bara en halvtimme kvar nu dock…)

• ola_p

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:29 som svar på: Ny funktion efterlyses

Håller med, och har tillochmed föreslagit samma sak nån gång tidigare, tror jag… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    9 november, 2003 vid 19:57 som svar på: År 1988…

Här är bilden jag letade reda på åt dig…
    Dan spänner framför kameran… Annonsen e från -82…

• ola_p

Medlem
    8 november, 2003 vid 21:22 som svar på: Wave eller Freewave eller både och?

Här är nästan samma fråga…. Bra info om de olika alternativen…
    http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=157639&page=&view=&sb=5&o=&vc=1

• ola_p

Medlem
    7 november, 2003 vid 21:08 som svar på: vem e detta?

Det innebär med andra ord att d finns ngn anna på volvo som skriver på konfen,… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    7 november, 2003 vid 12:44 som svar på: Local spirit RDM Carbon 45 cm förlängare…

Dom på ytspänning var slut…

• ola_p

Medlem
    6 november, 2003 vid 20:29 som svar på: Kite-musik

zoolander, menar du ”the doors – riders on the storm”?? wink.gif

• ola_p

Medlem
    5 november, 2003 vid 21:13 som svar på: Local spirit RDM Carbon 45 cm förlängare…

Just principen med ring å skåra funkar väl rätt ok tycker jag, men inte detta ex iaf… Jag ogillar det skarpt… och när jag uppgraderar till rdm då blir det iaf inte localspirit längare…

• ola_p

Medlem
    5 november, 2003 vid 20:58 som svar på: Local spirit RDM Carbon 45 cm förlängare…

Jonatan har en, han gillar den inte jätteväl tror jag och jag tycker den e riktigt kass… Förlägningssystemet käns meckigt och inte pålitligt, å nedhalet e löjligt trögt att dra… Riktig skit… känns som den betingar ett lågt pris inte uatan anledning..
    Men d e ju min personliga åsikt…

• ola_p

Medlem
    4 november, 2003 vid 17:30 som svar på: Lika kul som Kite?

apropå kul grejer som egentligen e OT…

http://www.frozencore.net/endoftheworld.swf

• ola_p

Medlem
    4 november, 2003 vid 16:57 som svar på: Surfmusik tips!

chillout kanalen på di.fm e annars helt ok den med… ibland iaf…

• ola_p

Medlem
    4 november, 2003 vid 16:46 som svar på: Lika kul som Kite?

Skottkärran e grym… Har sett sidan förut… Superman med skottkärra e d riktigt hårt… smile.gif cool.gif

• ola_p

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 17:46 som svar på: Liten film i från Varberg 2003-09-22 (>15 m/s)

incoming katalogen är läskyddad, man kan inte se/hämta filer i den, konfmaster måste flytta den först…

Sida 239 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA