ola_p
Forumsvar skapade
-
Hållbarhetsmässigt bör de inte vara några som helst problem, men det finns klar risk att riggen kommer kännas VÄLDIGT slö. lite beroende på hur snabb (och styv) din mast är. Det kan vara värt ett försök iaf…
-
ola_p
Medlem12 november, 2003 vid 13:35 som svar på: Hur fan får man brådan att göra en 180 i luften?..Stå inte rakt över brädan första gångerna, så landar du med brädan framför dig, så har jag gjort hittils, så nu återstår bara att man hamnar över brädan… Det där med att dra runt den med framfoten lät som det kunde vara haken…
-
Då måste du haft grym timing med snön… Jag har varit i trysil en vecka (eller två ibland)varje år sen jag var liten… (stuga..) Och en gång kan jag minnas att det varit ok snö bredvid pisten. Då var det knappa 20cm, och för lite snö under så man fick se upp med vissa ställen… Iofs brant å fint på hänget bredvid 75an för de som kan trysil. Så d e ju helt ok då… Men skulle gärna få riktigt bra så man kan åka ordentligt på hästentoppen… Finns nåra riktigt branta ställen som man kan kana ner för på sina ställen, men ack så korta..
(Seegt att vänta på bussen… bara en halvtimme kvar nu dock…) -
Håller med, och har tillochmed föreslagit samma sak nån gång tidigare, tror jag…
-
Här är nästan samma fråga…. Bra info om de olika alternativen…
http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=157639&page=&view=&sb=5&o=&vc=1 -
Det innebär med andra ord att d finns ngn anna på volvo som skriver på konfen,…
-
Dom på ytspänning var slut…
-
zoolander, menar du ”the doors – riders on the storm”??
-
Just principen med ring å skåra funkar väl rätt ok tycker jag, men inte detta ex iaf… Jag ogillar det skarpt… och när jag uppgraderar till rdm då blir det iaf inte localspirit längare…
-
Jonatan har en, han gillar den inte jätteväl tror jag och jag tycker den e riktigt kass… Förlägningssystemet käns meckigt och inte pålitligt, å nedhalet e löjligt trögt att dra… Riktig skit… känns som den betingar ett lågt pris inte uatan anledning..
Men d e ju min personliga åsikt… -
apropå kul grejer som egentligen e OT…
-
chillout kanalen på di.fm e annars helt ok den med… ibland iaf…
-
Skottkärran e grym… Har sett sidan förut… Superman med skottkärra e d riktigt hårt…
-
incoming katalogen är läskyddad, man kan inte se/hämta filer i den, konfmaster måste flytta den först…