patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem10 oktober, 2005 vid 23:16 som svar på: Double Layer eller Singe Layer neopren våtdräkterTja då vet i fan om inte min är en DL då?
HAr själv en 5/4/3 Ripcurl proffs vågsurfing dräkt.
Har bara aldrig hört uttrycket förr!
Tack för infon får be Luuddee kolla på min nästa gång och se vad jag själv har för en. -
Finns många förutfattade meningar på Steffo!
Dom flesta helt felaktiga! -
Kolla glapp i styrleder, spindelleder.
Vanliga fel på T4an. -
patrikol
Medlem10 oktober, 2005 vid 17:27 som svar på: behövs mer än Recon 2 bom egentligen på resan ?Era gottegrisar!

-
patrikol
Medlem10 oktober, 2005 vid 16:55 som svar på: Double Layer eller Singe Layer neopren våtdräkterHar aldrig sett en våtdräkt som ser ut som tyg!
Jag får väl kolla på en sådan någon gång. -
patrikol
Medlem10 oktober, 2005 vid 12:57 som svar på: Double Layer eller Singe Layer neopren våtdräkterOk får kolla efter om jag ser något sådant!
-
patrikol
Medlem10 oktober, 2005 vid 11:00 som svar på: Double Layer eller Singe Layer neopren våtdräkterVad är dubbel lager?
Har nog aldrig sett någon sådan. -
Vilka veklingar!

Slutat för säsongen!
Säsongen har ju precis börjat!
-
-
Henke har en Intersport bag med hjul verkar funka bra den med!
-
Ha Ha ja du är för rolig Golf fattigmanssport!
Jo klubbhusen är säkert fulla med fattiga golfare och stränderna fulla med snorrika surfare!

-
He He
ja det finns inget fulare men det var bara på en bild så det är ju nästan godkänt!
Dessutom var den bara lite sned den gången jag gnällde var bilderna så in i helvete snea att det såg för jävligt ut.
Men vi har ju alla olika preferenser.
Vissa redigerar aldrig sina bilder och andra gör det alltid.
Oavsätt så är det en riktigt duktig fotograf så nöjer han sig aldrig med oredigerade bilder.
Jag är själv bara en glad amatör som redigerar alla mina bilder och det behövs oftast men det beror nog mer på mina bristande kunskaper i fotograferandets konst! -
Golf grejor är billigare att ta med sig än surfgrejor ja.
Dom som har mest pengar betalar minst så är det tyvärr.
-
Det handlar bara om att sälja ut innevarande lager!
Naish kommer att finnas kvar i Sverige.
Hur och i vilken form kan Michel eller Falle svara på.