patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja nu börja det dra ihop sig! Från kl 10:00 (Först fram till butik eller på telefon är det som gäller) 50% på allt både 05 och 06 fan att man inte har pengar just nu men ni som har ta chansen billigare än så här blir det inte.

-
He he ja det kan man ju undra just nu är ganska trött på detta felet fakiskt annars så är ju det sämsta med Multivanen att har man en gång haft en så är det svårt att byta ner sig till en annan bil!

-
Gött kollar det med! Men motorn går hur bra som helst förutom att de stannar ibland när man bromsar vilket iofs inte är så himmla bra!
Tack för alla svar.
Letandet av felet fortsäter. -
Skit samma bara den funkar och du är nöjd så.
I Naish fall är det väldigt viktigt om det är en 05a eller 06 05an saknar nämligen hjul vilket jag tycker är bra att ha på en kitebag modell större! -
I allafall i din torrdräkt!

-
Krets för tomgången är bytad hjälpte lite tomgången höjdes något.
Tomgångs motor vad är det?
Vacumslang är bytad.
Tomgången vandrar inte upp och ner längre det är motorn som dör vid inbromsningar inte mjuka inbromsningar men lite hårdare än normalt eller riktigt hårda så stannar motorn.
Det går alltid att starta motorn och köra vidare!
Bromsmembranet vet jag inte men skall be dom kolla det också. Inget pysande ljud har jag kunnat höra.
Dom har den för 5e gången nu!
Vi tycker också att det är märkligt om inte Volkswagen kan fixa bilen vem kan då?
Bilen är en multivan T4 1994 2,5 liters Automat Bensinare
Tack för svaren
-
Ja det skall dom absolut göra helt klart!
-
Hör med Eddie han snackade om någon som var både billig och bra.
Det var en riktig golfbag har för mig att det var på Dormy han köpt den. -
Ja om det blåser men det ser dåligt ut!
-
Har själv beställt en 2006 med hjul den ser skysst ut på reklamen och jag har en del Naish väskor sedan tidigare och dom har det varit väldigt hög kvalité på men dom kostar också en del.
-
patrikol
Medlem6 oktober, 2005 vid 16:00 som svar på: ser ut som det kanske kanske kan bli lite vindHade det bara blåst så hade jag tagit en runda i morgon förmiddag men det verkar dåligt med vind tyvärr!