patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem19 september, 2005 vid 22:30 som svar på: Snälla hjälp mig det ska blåsa imorgon!!!!Maui! Jag är ledig hela dagen så det blåser förmodligen inte i närheten av Malmö i allafall.
Måste skaffa mig en Waverunner så att man kan dra dit vinden är på en havtimme typ!
-
Oki doki!Oki doki!
Oki doki!
Oki doki!
Oki doki!
Oki doki!
Oki doki!
Oki doki!
Oki doki!
Oki doki!
Oki doki!
Oki doki! -
Han ”Betty” är nog inte så snygg i verkligheten!

-
Ironi är Rambos mellan namn!

-
Kan tänka mig att det var en pyro Falle hade men är inte säker pyro är den mest använda och mest populära torrdräkten i Sverige. Sidpiraya har en beg. till salu hugg den.
-
Nej då Naish är inte the shit!
Utan det finns många bra kitemärken det är mer en fråga om tycke och smak jag gillar Naish Rambo gillar EH andra gillar Volvo och vissa föredrar Saab men det är bra produkter vilket som.Jag har aldrig och kommer aldrig att säga att Naish är det enda rätta det är bara andra som försöker påstå att jag säger så vilket är helt felaktikt dessutom så tjänar jag inte en krona om någon Naish pryl säljs till skillnad från t.e.x Rambo som tjänar en rejäl hacka på EH kiteprylarna.
-
När den kom var den hur bra som helst men visst nu är den ju gammal! Den skiten du säljer står där väl EH på eller?

-
patrikol
Medlem19 september, 2005 vid 21:51 som svar på: Snälla hjälp mig det ska blåsa imorgon!!!!Fan Rambo det gör lite ont men helt rätt V4 var ingen bra kite. Har själv aldrig rekomederat den till någon.
Över till dig som undrar så skall det inte vara några som heslt problem att sätta tillbaka bläran kan maila dig beskrivning på hur man gör om du ger mig din mail adress.
-
Det gör absolut ingenting om han raderar något av mina inlägg. Skönt att kunna svara tillbaka ordentligt bara.
Dessutom så svarar jag bara tillbaka med samma mynt så sköter man sig så får man inga tuffa svar tillbaka.
Jag ar aldrig get mig på någon som inte spottat på mig mer än en gång! -
Ja eller så skvallrar vi för frugan och då kommer du aldrig upp ifrån tvättstugan!

-
Nej anonym får aldrig något namn och användaren bakom Naish_suger är inte speciellt anonym vi har två tre riktiga stolpskott här på Steffo och han är den mest korkade av dom.
Jag är ganska säker på vem det är. Han har sysslat med riktigt fula saker här på Steffo och blev nästan bannlyst för tid och evighet här ifrån Steffo för några år sedan och har fått ytterligare varningar för att han fortsatt att syssla med person angrepp.
Nu är det ju numera väldigt lätt att dölja sin ip adress så bevisningen är lite svårare men han kommer at bli raderad ifrån Steffo ganska fort eftersom han fortsätter att göra bort sig oavsätt vad han kallar sig.
Finns egentligen bara två möjliga användare som kan ligga bakom detta skitsnack.
Vad oväntat svar!