patrikol
Forumsvar skapade
-
Inlägg raderat av patrikol
-
Ser hur gött ut som helst!
Bra bilder. -
Väger ju 92 kg själv så jag vet ju bara vad vi lite mer tungviktare gillar men här finns många flugviktare som säkert kan svara på vad dom gillar för storlek.
Men som sagt 38×130 är en populär storlek.
Du kanske skall specificera lite närmare vad det är du tycker är jobbigt med brädan och din 10 kvm kite ta höjd hoppa eller göra vissa trick? -
Beror på vad du väger.
Bredden verka ok längden är något lång men som sagt väger du mycket(80-90kg)så är det ingen fara.
När det blåser så mycket att du kan köra med en 10 kvm kite så kan du köra på både kort och smal bräda.
Det är när det är lite för lite eller precis på gränsen som som det blir problem med en smalare bräda.
Längden är inte lika viktig som bredden. -
patrikol
Medlem19 september, 2005 vid 07:15 som svar på: Vill ni köpa ett bra lås att fästa på bilenAlldeles sant tyvärr tror jag att en del ser det som ett hänglås om än ett anorlunda sådant.
-
Nu igen Ludde! Du får lugna ner dig med dom avancerade tricken eller skaffa kiteleash!
-
Verkar bökig att byta om i om man inte är 110 cm lång!
Trång att sitta och fika i vid väntan på vind.
Nej surfbuss skall det vara. -
Coolt humor är aldrig för sent!

-
http://www.swell.se Så får du olikfärgade linor vilket underlättar betydligt vid lintrassel
-
patrikol
Medlem18 september, 2005 vid 14:07 som svar på: Vill ni köpa ett bra lås att fästa på bilenÄr nog priset på cirka 450:- med frakt som avskräcker dom flesta annars är det ju en lysande idé!
-
För helvete Henke snart vågar man fan inte byta om med dig i närheten!
Jag har en helt annan bild av hur en snygg rumpa skall se ut!