patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem14 september, 2005 vid 16:21 som svar på: Klubbmästerskap i Östergötlands Största SurfklubbGött att höra!

-
patrikol
Medlem14 september, 2005 vid 16:20 som svar på: Vill ni köpa ett bra lås att fästa på bilenAnnars kan ni göra som Henke skejtare låsa in nycklarna i bakageluckan.

Det tror jag han sällan glömmer!
Eller hur Henke!
-
Stram ekonomi köp beg.
-
Nu är man väl helt borttappad men det bjuder jag på!

Vem är det? -
Fan verkar vara grymt bra spot måste testa någon gång!
-
Solen?
Palle det skall regna ifrån 13:00 och hela dagen/Kvällen så någon sol lär du nog inte se.Fast vi hoppas ju så klart att DMI har fel på just denna punkten det har ju hänt förr så att säga!
Håller tummarna för er.
-
patrikol
Medlem13 september, 2005 vid 20:37 som svar på: Klubbmästerskap i Östergötlands Största SurfklubbHärlig långt ifrån våra Klagshamns vindsurfare då!

Alla vindsurfare är alltså inte idioter?
-
Gillar du Naish grejor så kan du få rabbat på prylarna om du går kurs hos oss på Swell.
http://www.swell.se/show_category.jsp?id=37
Men alla dom som är rekomenderade här i denna tråden är bra så kolla runt lite och se vad som passar dig!
Lycka till. -
Du kan se här på forumet när någon sticker ut ta dig dit och presentera dig sen löser det sig självt.
Välkommen. -
patrikol
Medlem13 september, 2005 vid 20:27 som svar på: Klubbmästerskap i Östergötlands Största SurfklubbSkall inte detta ligga under vågsurfing?
Eller ni kitesurfar också? -
Jag kan erkänna att flexfoilen är snygg!
För det är den nämligen, men jag tycker att Raven 05 är mycket snyggare än dom bilder man sett på Raven 06 än så länge!
-
Som grädde på moset får ni lite regnmed!

-
Ja Micke han har sin lilla gottegris Anki!
Hälsa henne så gott Micke
du är bäst! -
Nej men jag hämtar och lämnar barn!
Nu skall det ju inte blåsa ett skit imorgon så det blir till att träna istället!