patrikol
Forumsvar skapade
-
Skönt att det gick bra för dig trots allt!
-
Fan va coolt är det Tetrapack som du jobbar på så lär du ju då få ett rejält lönelyft!
-
Nope jag är ganska glömsk och det kunde det mycket väl varit men numera har jag en Naish sele.

-
patrikol
Medlem2 september, 2005 vid 09:04 som svar på: ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—Word!

-
Tack

Så är det med stor familj!För mig är 10:00-14:00 hur länge som helst oftast har jag inte tid att stanna mer än högst 1 till 2 timmar!
-
patrikol
Medlem2 september, 2005 vid 07:19 som svar på: ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—Inte nu längre dom styrde inte upp forumet dom styrde ner det sen är det ju såklart olika vilken nivå man vill ligga på!
Va faen är du hemma fortfarande?

-
Välkommen till kitevärlden!

Du bor i fel ände av landet!
-
I går vid parkvägen kom det fram en snubbe och presenterade sig som tales man för markägarna och sa att det fanns ett beslut sedan 60 talet att man inte fick utföra vatten aktivitet typ kitesurfing närmare än 200 m från stranden.
Så dom skulle sätta upp skyltar om just detta till nästa sommar!
Obs han var faktiskt inte fågelskådare!
Jag passade på att fråga honom om just detta! -
patrikol
Medlem2 september, 2005 vid 05:53 som svar på: ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—Nej det är klart att man presenterar sig med sitt riktiga namn.
I mitt fall så för 15 år sedan när jag började med Internet så visste man knappt vad ett användarnamn var när man ringde och då tog man helt enkelt personens förnamn och dom två första bokstäverna i efternamnet och bildade på så sätt ett användarnamn. Det har jag alltså använt allt sedan dess.
Dom flesta som man tjabbar med på nätet träffar man ju aldrig i verkligheten, så därför tycker jag inte det spelar någon roll om man vill använda något som är mera anonymt än sitt eget namn. Däremot tycker jag att det är väldigt viktigt att man måste använda en identitet som kan kännas igen av alla på forumet eller var det nu är på nätet som man är aktiv. -
patrikol
Medlem2 september, 2005 vid 00:09 som svar på: ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—Jag förstår inte att ni inte förstår poängen.
Anonyma inlägg är lika tillfredställande som att sitta i ett rum på sammanträde och diskutera någonting med 10 stycken snubbar som har en luva över ansiktet för att inte dom vill/vågar visa vem dom är.
Hur många skulle känna sig tillfreds med en sådan situation?
Inte jag i allafall! -
Bra bilder Luuddee lite lite PS kanske men!

Brädan såg grymt läcker ut! En så vill man bara ha!
-
patrikol
Medlem1 september, 2005 vid 21:46 som svar på: ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—Ja det är det kanske sorry om du tog illa vid dig!
Det hela handlar inte om att man måste lägga upp sitt riktiga namn personnummer skonummer snoppstorlek vårtor eller något annat personligt.
Utan att man skaffar sig en identitet på Steffo sen om man vill kalla sig badboll eller kaffekokare vara kirurg eller Astronat är skit samma bara man håller sig till sin Steffo identitet och står för det man säger!