patrikol
Forumsvar skapade
-
Japp done!
-
Aloha min kiteguro!

Visst kommer jag till LÅ men nu verkar det inte bli förräns nästa helg men då är jag på så klart! -
Nej då inget på hittat det är tyvärr alldeles sant,
Olyckan hände i Norge för två år sedan! -
Har använt samma princip fast jag slog en knut på slangen istället och använde bara ett buntband på vardera bindning, fungerar utmärkt bra lösning.
-
Hemligheten med att tala göteborgska är att hålla andan samtidigt som man pratar!

-
Nej då ingen fara Chrille gammal bild men läskig påminnelse ändå!
-
Ta med poker markerna så är dagen räddad!

-
Nej då ingen fara! Men har ju fortfarande svårt för att hålla truten!

-
Jo pallar inte med för mycket skitsnack är ju intresserad av kite inte skitsnack!
Det är trots allt så att man måste för att veta vad som händer har tydligen missat en poker turnering redan!
Samt man måste kolla vilka som skall ut eller inte.
Men jag kommer att kolla till lite då och då dock inte moderera det är kitekonfmaster som gör det (Nej det är inte jag!) Skulle jag moderera igen någon gång i framtiden så blir det under patrikol! inget annat.
-
Svar till:
”Bruna Kajiya:
*The Torch 2 is the best kite that I have ever rode.”
haha har man hört den förr?
[/ QUOTE ]
Ha Ha ja där kände du igen dig direkt!
Låter precis som dig ju!
Fast Eh då förstås! -
Ja det skall du snart få se Grattis förresten!
Det är dock inte moderatorn som spårat ut denna gången utan vissa andra men han har fått nog så du blir snart väldigt glad! -
Det där vet jag inte så mycket om.
Det är ju vad Stefan tycker som gäller tycker han att det är ok att ingen vill ha reklam plats här längre så
kanske det inte är någon fara för Rambo.Rambos vara eller inte vara här på Steffo har jag inget som helst med att göra jag har länge låtit Rambo hålla på eftersom han tillför så oerhört mycket trots allt.
Trodde i min enfald att dom flesta trots allt tyckt att samma regler skall gälla för honom som för alla andra men så är tydligen inte fallet.
Vilken jävla Ban? Vad yrar du om?