patrikol
Forumsvar skapade
-
Jag tror frugan blir gladast!

För om du försvinner så kommer det inte finnas någon anledning att sitta så mycket vid Steffo längre.
Men om du blir bannad så blir det garanterat liv helt klart!
-
Precis som jag sa 70 % av det du säger är bra!
Det är dom andra 30% som är ditt stora problem och vårt med för vi är nog ganska många som trots allt vill ha dig och din stora käft kvar här!
-
Du får göra hur många insamlingar du vill!
Däremot får du inte slänga in erbjudande i samma inlägg!
Det är smygreklam som inte är tillåtet. -
Håller med dig helt klart men jag förstår också dom få
småföretgarna som förtvivlat föröker att få det hela att gå runt! -
Nej då det är inte alls så ingen fara det är klagomål från en massa olika håll!
Det är Stefan som har hand om det så jag vet inte allt just nu är han på semester så det lär inte hända något på ett tag.
Vill själv inte att Rambo skall försvinna då är det ju knappt lönt att vara här längre trots allt.
Men han själv gör allt för att bli borttagen just precis bara för typ 5 min sen slängde han in ett inlägg med smygreklam!!!!! Som jag var tvungen att radera! -
Ja det kan verka så håller helt med dig, speciellt nu när jag tvingats ta i med lite hårdre tag för att somliga skiter fullständigt i andra och bara vill fördärva för andra.
Nu är det inte så utan jag är den här som är mest mån om att så många så möjligt skall ha det bra här och visa varandra lite repekt och hänsyn.När du varit med och lyssnat på inläggen här ett tag så kommer du snart att få reda på vilka dom verkliga gnällerövarna är här.
-
Fortfarande noll koll ta och läs mer en ett inlägg så att du vet vad du pratar om.
Jag har inget med Rambos vara eller inte vara här på Steffo att göra det är över mitt huvud jag har försökt att få Rambo att lugna ner sig så att han inte skall bli bannad!
Det han gör då är att går på ännu värre än tidigare vilket då förmodligen till slut får honom bannad.
70 % av det Rambo gör här är skit bra för oss alla, det är inte det som är problemet utan att när Stefan får klagomål att nu vill man säga upp sina reklamplatser och ingen längre vill ha några nya så får Stefan inte in några pengar till Steffo och då är hela Steffo hotat det finns ju fler än bara kiteforumet på Steffo!
-
Tyvärr är det endast Rambo själv som kan rädda sig!
Han och verkar inte intresserad!
Det hela ligger över mitt huvud så om han inte tar sig i kragen och istället utökar sin smygmarknadsföring samt smutskastande av andra leverantörer här så är han historia! -
Kom på det varför tro du jag flyttade på tråden!

En fadäs som jag bjuder på!
-
Du kan läs mina svar så ser du vad jag tar åt mig och vad jag inte tar åt mig!
Jag tar åt mig kritik för vad som gäller mig!Nej respekt för andra ta och slå upp det i en bok och diskutera det med dina likar här så får vi se hur många år det tar innan poletten ramlar ner även hos dig!
-
Säkert Henke med han skulle ut idag! Blåser riktigt bra här nu i Malmö
-
Dom laddar ner mest!
Tro mig halva släkten är poliser! -
Visst klart att vi vill ha!

Har också en massa kitefilmer dock bara kortare varianter på mellan 5 min till 20 ungefär. Så finns intresse för dom så skall jag försöka lägga upp dom.