patrikol
Forumsvar skapade
-
Det skulle vara en dröm att få in dig i ringen tro mig!
-
Nej jag är inte den typen som mobbade andra i skolan det är därför som jag inte stämmer in i din bild.
Jag försvarade dom och det är väl därför jag blir förbannad när folk ger sig på andra och tycker att det är skit ballt! -
Nej för det finns inte en tre fyra stycken som i varje inlägg säger att Slingshoot, Eh är skit har aldrig varit bra och kommer inte att vara bra så det är ju inte så konstigt. Men om det skulle vara fallet så skulle du få höra på hallaballo!
Jag tänke inte fortsätta att försöka förklara vem det är som är skyldig till allt skitsnacket här det vet vi alla en tre fyra stycken fördärvar för alla andra.
-
Inte jag som snackar skit det gör andra jag säger ifrån bara och det är definitivt inte bara när det gäller Naish men eftersom ett par tre stycken här har satt i system att svartmåla Naish hela tiden så blir det ju mer av den varan men som sagt det är inte jag utan andr som är skyldiga!
-
Nej det gör jag definitivt inte.
Jag säger bara ifrån när någon går för långt! -
I your dreams!
Samma regler gäller för dig som för alla andra! -
Du måste höra allt skitsnacket för att förstå.
Men du har rätt i att några måste tagga ner en hel del det är dock inte jag.
Jag ser bara till att reglerna följs och har aldrig och kommer aldrig att kommentera någons tycke och smak.
Det är helt andra saker som jag går in och rättar till.
JAg lackar ur när folk tror att dom är bättre än alla andra och att reglerna inte gäller för dom.
Gillar inte folk som ser ner på andra och har aldrig gjort! -
Tack skit bra film många såg ju den på tävlingen.
-
Inte ett rätt skall det vara!
Helt ute och snurrar det är iofs kanske du också! -
Nej smaken är ju som bekant som baken delad!

-
Va faen har du inte läst om olyckorna? Dustdevils!
Ärligt blir det vind och jag får tillbaka bilen så blir det en runda i eftermiddag/kväll -
Va det är ju en helt ny och helt annorlunda bar på 05 an ovalt grepp jag har vant mig men gillar nog runt bättre!
-
Vem vill ha en fet kite! Palle!

-
Låter ruskigt! Hoppas allt går väl med er!