patrikol
Forumsvar skapade
-
Måste ha varit något fel på något skönare snabbare stabilare kite får man leta efter! Fladdrig är det absolut sista den kiten är.
-
Va väldigt häftigt att se nu var den jag såg inte så stark men den påminde mycket om den som man ser ifrån tyskland på parkeringen film 3.
Området där jag såg den mellan revinge och veberöd detta är väldigt mycket öppna fält lite skog här och där samt inget vatten mycket torrt. -
Fan det bästa inlägget på väldigt länge! Tack mycket informativt!
Jag har själv sett små ”virvelvindar” vid sommarstugan i veberöd men inte mer än 1 m i diameter och inte så höga det gick att springa igenom utan problem syntes endast pga att det var en grusväg. Inga synliga moln i närheten.
Kan detta lilla fenomen ha varit en mini dustdevil? -
Fantastiskt sällan man ser inlägg som inte har ett rätt i sig grattis!
Svar: Har inget eget kitemärke, Är det Naish du syftar på så funkar dom bättre än dom flesta! Som moderator måste man ibland säga ifrån och då är det löften inte hot!
Svar: Finns inget vanligt snack man får tycka vad man vill och skriva konstuktiv kritik men det är det inte frågan om här utan ren smutskastning! Det är däremot inte tillåtet. Sen viket kitemärke eller kitesort det är frågan om spelar ingen som helst roll. Nu har det varit mest Naish,Foils som man försökt svarta ner helt grundlöst! Suck!
Köp Naish istället. Har inte haft ett enda problem med de kitesen. Helt underbara!
Märks att du bara läser lite inlägg då och då du har missat en hel del och fått det mesta om bakfoten!
-
Köp inte beg. dom är så pass billiga att de inte är värt chansen att det läcker något!
-
Garanterat så i 80 % av fallen så är det inte kiten utan kitearen som problemet ligger hos.
Sen är det faktikt en hel del skillna på kvaliten i sömmar och andra saker på kitesen bara ett par stycken som kommer upp i riktigt hållbar kvalite! -
Nej inte så många Naish,Slingshot,Cabrinha, OR, EH är vad jag kommer på just nu är inte så vass så vad jag har för tygtrasa i luften spelar mindre roll!

-
Hör på ditt uttalande att du fortfarande är kvar i nappstadiet det märks på dina uttalande här väldigt tydligt!
-
Grymt snygga såg en röd och en blå i Habo sist mycket snyggdesig och härliga färger!
-
Nej tror också att det var tidigare hade själv en Co2a 03a som läckte lite ifrån stora/LE ventilen inget större problem dock.